Gå til innhold

BIM treff i Sandnes anyone? Sept-Des termin:-)


SOMMERSMILET

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Er 29 år og bor utenfor Sandnes. Er førstegangs gravid og venter ei jente og en gutt. Har termin 14.nov. Hadde vært kjempe kos og bli kjent med andre som skal ha i omtrent samme tiden. Tenkte det hadde vært koselig og fått til et treff i Sandnes i juli om noen kan eller vil:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-) Det ser ut som det blir treff i Stavanger. Hvis du ser på tråden som ligger høyere opp. Men jeg kan godt være med på et treff i Sandnes. Mye nærmere siden jeg bor på Klepp;-) Alltid kjekt å treffe andre gravide:-) Jeg er gravid med nr 2. Har ei jente på snart 3 år fra før. Er 35 år ung;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. Jeg er gjerne med på treff i Sandnes. Er forsåvidt fersk i byen (1,5 år ca). Jeg gikk i dag inn i uke 36 ;)

30 år ung ;) har to jenter fra før av. Jeg er med på lunch, shopping, kafé på kvelden etc.

Kan alltids ta turen til Stavanger også. Ja takk begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Er gjerne med på treff i Sandnes (eller Stavanger for den del). Er 37 år og rundet 37 uker i går, relativt ny i landsdelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne bli med på treff...27år, venter nr 2 i slutten av september. Kjeda meg i forrige permisjon:(..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med jeg og, med i ei gruppe på Facebook og, står under treff tror jeg de som vil vær med der! :)

 

Er 38, venter nr 2, termin 30 november! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Skal vi ta en lunch i Sandnes neste uke? Så passer det også for " nr 2 på vei"?

Forslag til plass? Har hørt at Charles og de skal være bra. Gamlaverket også ( tror det var riktig navn).

Har bodd i Sandes i litt over ett år, så jeg kan ikke skryte på meg at jeg er så veldig kjent ;)

 

Tirsdag, onsdag, torsdag eller fredag? Tror det passer ale dager for meg ;)

Vil bli kjent med andre gravide. Så har jeg noen å trille tur sammen med når den tid kommer ;)

Kom igjen, bli med! Dette blir koooos!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer alle dager her også, bortsett fra mandag (så fremst man ikke plutselig er gått fra å være gravid til fødende.. ;) Nærmer seg termin! :)) Uansett hvilken plass vi møtes, er ikke godt kjent i Sandnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!

Da foreslår jeg at vi tester ut Gamlaverket på tirsdag 4 september klokken 11:30.

Da finner dere meg der inne med stoor mage og helt sikkert en stor cappuchino :)

Håper å treffe så mange av dere som mulig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei,

 

jeg er ny her på BIM og er interessert i joine dere for treff dersom dere planlegger flere utover høsten!

 

Er førstegangsfødende med termin nå i disse dager, er 38 år og bor i Sandnes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Med jeg og, med i ei gruppe på Facebook og, står under treff tror jeg de som vil vær med der! :)

 

Er 38, venter nr 2, termin 30 november! :)

Ke e navnet på Facebook gruppen? Eg har veldig lyst å være med! Hadde termin fredag, og er nå 5dager "overdue"...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...