Himmel og hav Skrevet 1. juli 2012 #27 Skrevet 1. juli 2012 Vakkert. Støtter hun som sier at det minner om en sval sommerdag (eller hva det nå var )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #28 Skrevet 1. juli 2012 Dette må være den første "Hva synes du om dette navnet"-tråden jeg har sett hvor ingen slakter navnet. Så godt som alle er jo positive! We have a winner...
Pengetreet Skrevet 1. juli 2012 #29 Skrevet 1. juli 2012 Visste ikke at det var et jentenavn engang. Linde er en psykiatrisk klinikk i Vestfold.. For meg gir derfor navnet feil assosiasjoner.
Pengetreet Skrevet 1. juli 2012 #30 Skrevet 1. juli 2012 Visste ikke at det var et jentenavn engang. Linde er en psykiatrisk klinikk i Vestfold.. For meg gir derfor navnet feil assosiasjoner. Huff da ble jeg den ene negative da Men hvis navnet gir gode assosiasjoner til de fleste andre, så er det topp
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2012 #31 Skrevet 1. juli 2012 Visste ikke at det var et jentenavn engang. Linde er en psykiatrisk klinikk i Vestfold.. For meg gir derfor navnet feil assosiasjoner. Huff da ble jeg den ene negative da Men hvis navnet gir gode assosiasjoner til de fleste andre, så er det topp Jeg skrev nøyaktig det samme, så var ikke bare deg;) Navnet i seg selv er sikkert ok, men sliter litt siden jeg bor i Tønsberg
Lettie Skrevet 1. juli 2012 #32 Skrevet 1. juli 2012 Dette må være den første "Hva synes du om dette navnet"-tråden jeg har sett hvor ingen slakter navnet. Så godt som alle er jo positive! We have a winner... Neida, det er stort sett veldig sjeldent slakting på trauste navn-trådene. Noen kan til nød skrive at "Arne/Bjørn/Øystein er ikke et navn jeg ville valgt", men du finner ikke ondskapsfulle hetseinnlegg på slike tråder.. Om noen bare nevner Leander/Liam/Nathaniel derimot...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #33 Skrevet 1. juli 2012 Jobbet med ei nydelig jente/dame som het Linde.. Likte navnet fra første gang jeg hørte det, hadde aldri hørt det før. Etter noen år var det noen som sa at hun heter egentlig Elinde. Har ikke peiling på hvorfor hun kun brukte Linde:) Men Elinde var jo nesten ennå finere! Et favorittnavn:) Både Linde og Elinde
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. juli 2012 #34 Skrevet 1. juli 2012 Liker det ikke så godt, men syns Lindis er veldig fint og yndig da.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #35 Skrevet 1. juli 2012 Lindis er i klasse med Hjørdis, Tordis osv. Altså noe traurig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå