Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Linde? u.t.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert. Støtter hun som sier at det minner om en sval sommerdag (eller hva det nå var :) )

Skrevet

Dette må være den første "Hva synes du om dette navnet"-tråden jeg har sett hvor ingen slakter navnet. Så godt som alle er jo positive!

We have a winner...

Skrevet

Visste ikke at det var et jentenavn engang. Linde er en psykiatrisk klinikk i Vestfold.. For meg gir derfor navnet feil assosiasjoner.

Skrevet
Visste ikke at det var et jentenavn engang. Linde er en psykiatrisk klinikk i Vestfold.. For meg gir derfor navnet feil assosiasjoner.

Huff da ble jeg den ene negative da :P

Men hvis navnet gir gode assosiasjoner til de fleste andre, så er det topp :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Huff da ble jeg den ene negative da :P

Men hvis navnet gir gode assosiasjoner til de fleste andre, så er det topp :D

Jeg skrev nøyaktig det samme, så var ikke bare deg;)

Navnet i seg selv er sikkert ok, men sliter litt siden jeg bor i Tønsberg :P

Skrevet

Dette må være den første "Hva synes du om dette navnet"-tråden jeg har sett hvor ingen slakter navnet. Så godt som alle er jo positive!

We have a winner...

Neida, det er stort sett veldig sjeldent slakting på trauste navn-trådene. Noen kan til nød skrive at "Arne/Bjørn/Øystein er ikke et navn jeg ville valgt", men du finner ikke ondskapsfulle hetseinnlegg på slike tråder..

Om noen bare nevner Leander/Liam/Nathaniel derimot... :o

Skrevet

Jobbet med ei nydelig jente/dame som het Linde.. Likte navnet fra første gang jeg hørte det, hadde aldri hørt det før. Etter noen år var det noen som sa at hun heter egentlig Elinde. Har ikke peiling på hvorfor hun kun brukte Linde:)

Men Elinde var jo nesten ennå finere! Et favorittnavn:) Både Linde og Elinde

Skrevet

Liker det ikke så godt, men syns Lindis er veldig fint og yndig da.

Skrevet

Lindis er i klasse med Hjørdis, Tordis osv. Altså noe traurig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...