Turtelduen Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Går det ann?! Har godkjent litt for mange, og vil begrense. Men eneste som skjer er at jeg slutter å følge dem. Vil ikke blokke dem, vil bare ikke ha dem til å følge meg (og jeg følge dem)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Tror det er som på Twitter at du ikke kan slette de som følger deg. Du kan kun slutte å følge dem.
Turtelduen Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2012 Ok, da får de blokkes da... Utrolig kjipt løsning.
Lettie Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Men blokking er da samme som at de ikke får følge deg mer...? Eller har JEG misforstått?
Turtelduen Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2012 Jo litt mer drastisk iom du da blokkerer dem helt i å se deg?!
Lettie Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Altså.. Rettelse følger: Sønnen vår klarte å blokke meg fra mannens konto. Da ble mannens konto ikke søkbar for meg, men jeg kunne trykke på brukeren hans fra andres bilder/følgere. Derfra kunne jeg legge meg til som følger igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå