Serepta Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har fått en kul kommode av mine foreldre, som er fra 70 tallet en gang. Ike fordi jeg vil fylle huset med 70 tallsmøbler, men fordi min furukommode fra 90-tallet har brutt sammen og jeg trenger et sted å ha trusene mine :-) Den skal stå på soverommet, men spørsmålet er om det er en dødssynd å male den ? Nå er den i sånn teak treverk. Hva gjør man ?
mamma og trollemor Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Hvis du vil male den gjør du det. Så lenge eieren synes den er finere malt enn orginalen hjelper det ikke at noen andre synes det er dødssynd eller at den er finere orginal. Gjør som du vil, det er bare et møbel!
Gjest sug lut Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg ville nok latt den være dersom den er det eneste teak-møbelet. Men jeg hadde ikke klart komplett teakorama i huset.
Serepta Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2012 Har ikke noe annet i Teak her i huset, så det blir den eneste. Tror jeg prøver å sette den inn som den er, så får jeg heller kline over noe maling om det skjærer i øyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå