verdens heldigste mamma Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 et tullenavn du har funnet på (og selvsagt ikke skal bruke), tenker du da at du er morsom? Man kunne fnise litt av den første som gjorde det, kanskje trekke bittelitt på smilebåndet av nummer to, men så er det jo ikke morsomt lenger. Eller kanskje jeg bare er en sur grinebiter..?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Du er nok en sur grinebiter ja. Det er ikke alle som henger her inne 24/7, så det er ikke sikkert alle får med seg hva det er laget innlegg om fra før. Hev deg over det, la være å lese innlegg om navn. eller det er kanskje irriterende at det skyver innlegg om fæle svigermødre og slemme utro menn nedover??
verdens heldigste mamma Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2012 Hihi, jeg har en fantastisk svigermor (og svigerfar) som jeg er veldig glad i, og en snill mann som ikke er utro, så de innleggene kan gjerne skyves lenger ned. Grinebiter it is ;-)
Lettie Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Åpenbare tullenavn er jo litt morsomt, som Polly-Esther, Vårrull osv. Men jeg skjønner ikke greia med å lage en tråd om sønnen skal hete Leo Matheo eller Leo Leander, for så å avsløre seg som et troll etter 50 svar .. Eh, funny?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Syns også disse tulle navnetrådene er morsomme å lese. Er ikke her inne hver dag, så er morsom å lese hva folk kan finne på Heller bedre det enn å lese alle syteinnleggene om menn og svigermonstrer. P.s så ja HI, du er en grinebiter
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Det tyder vel bare på at du burde skaffe deg en annen hobby enn å henge så mye her inne. Det er nok ikke alle som har fått med seg alle de tidligere trådene om samme emne. Kanksje fordi de har andre ting å bedrive fritiden sin med enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå