timiane Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Det ble for noen dager opprettet en snickerburger tråd hvor alle artige og uvanlige navneforslag kom inn i en liten familie. Jeg sybtes det var en artig ide, men nå krangles det brare der inne på tråden. Jeg har opprettet en tråd hvor dere hormonelle og kranglelystne kan krangle videre. Ikke ødelegg en morsom tråd- Lykke til
Lettie Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Nåja, man burde vel holde seg for god for å kalle navn bisarre og hårreisende stygge uansett.. Men enig i at den andre tråden startet ganske morsom Jeg ser for meg at alle Chrisander-haterne får et barnebarn som skal hete nettopp det.. Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå