Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble for noen dager opprettet en snickerburger tråd hvor alle artige og uvanlige navneforslag kom inn i en liten familie.

 

Jeg sybtes det var en artig ide, men nå krangles det brare der inne på tråden.

 

Jeg har opprettet en tråd hvor dere hormonelle og kranglelystne kan krangle videre. Ikke ødelegg en morsom tråd-

 

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, man burde vel holde seg for god for å kalle navn bisarre og hårreisende stygge uansett..

 

Men enig i at den andre tråden startet ganske morsom ;)

 

Jeg ser for meg at alle Chrisander-haterne får et barnebarn som skal hete nettopp det.. Hihi :P:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...