Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 En fyr skrev til meg på facebook, det gikk 15 minutter før jeg svarte. Og det står at han har lest meldinga for 35 minuttet siden. Men nå er han av. Er jeg " paranoid" når jeg tenker at han ikke gidder skrive?
Kliko Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Kanskje gidder han ikke svare. Kanskje lå han i senga å holdt på å sovna når han så mld. Kanskje var han på vei ut. Kanskje måtte han skikkelig på do når han så mld og sitter der ennå. Kanskje våkna barnet hans. Kanskje han måtte på tur med bikkja. Kanskje klikka pcen. Men bare kanskje da.. Hvem vet ?
Von Hertelhofen Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Han skreiv til deg først? Kanskje han bruker god tid på å tenke ut noe lurt å skrive?..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Eller, ja.. Kanskje du må ta hintet. Men, det får du spørre om litt senere - kanskje imrg kveld om du ikke har fått svar innen den tid. Er mye kanskje, så er bedre å spørre etter en viss tid. Eller drite i det =)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Han skrev først ja, har ikke pratet med han på fler dager heller, så kan ikke ha mast.. men så er jeg slik at jeg tenker det værste...hi
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 når man spør seg selv om man burde ta et hint, så burde man ofte det. for liker en fyr deg, så merker du det
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Si til han hva du vil, og spør om han vil det samme. Du sliter deg ut på å gå sånn. Det er bare å få det overstått. Sannsynligvis vil han det samme om derehar god tone. Om han ikke vil det samme, så trenger du ikke kaste vekk mer tid på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå