Gå til innhold

Se, men ikke røre

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig er jeg litt dritt lei disse "inspirert" trådene. Men gjett hva?!??!? Jeg er blitt inspirert av den ene tråden her over hva folk kommenterer.

er det sånn at noen ikke har en eneste drømme mann uten om den de er sammen med?

Jeg og samboeren snakker ikke sammen om hvem vi betrakter som fin/sexy/kjekk med hverandre. Men jeg ville følt meg naiv om jeg ikke trodde at han kunne tittet på en dame og syntes at henne var flott. Men der kommer overskriften inn. Det er greit å s men ikke røre så lenge man er i ett sundt "normalt" forhold. Eller er jeg rar som tenker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig! Selvfølgelig finnes det mennesker der ute man synes er pene og sexy! Enten det er vanlige mennesker, kjendiser, jenter eller gutter. Min samboer og jeg har en veldig åpen kommunikasjon rundt dette, og kan godt snakke om hvem vi synes er pene. :) Ingen av oss blir sjalue, for det er jo helt naturlig. Han har til og med sagt at venninner av meg er pene, og ja, de er jo det. Så hvorfor skal jeg bli sint? Jeg tror at så lenge man er trygg i forholdet sitt og snakker om det på en fin måte, så er det ikke noe problem. :) Og ja, jeg har en drømmemann utenom han jeg er sammen med, og det vet gubben også. Hehe. :)

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg. Slutter nok aldri med det, da er jeg enten dau, eller i beste fall blitt blind!;)

Regner også med mannen ser på lekre damer.

Og det er da helt greit? Vi elsker hverandre og ønsker å dele livet med hverandre, og så lenge fingra holdes av fatet og man prioriterer det livet man har sammen, så er det da bare hyggelig å kose seg med noe pent å se på iblant. ;)

Skrevet

Nei, du er ikke rar!

Jeg kan faktisk gjerne si til samboeren min også jeg: Wow han var fin! Eller, oi - den dama var søt/fin/nydelig. Søte øyner. Og han samtykker. Eller ikke.. ;)

Han er ikke så flink til å utbryte det tilbake..:P

Men, bortsett fra det også - det er ikke alltid jeg nevner det til han - og syns en annen mann er sååå ...... Men, det betyr ikke at jeg vil ødelegge det jeg har for en onenight med en tilfeldig mann.

Forskjellen er at det må få lov til å tenke - men ikke gjøre. Se, men ikke røre.

Drømme, men ikke røre.

Utroskap for meg er fysisk - men klart det hadde blitt et helvete begge veier her om en av oss hadde sittet og hadde webcam-sex med en annen person.

Nei, ikke fysisk - men man har tråkket over en grense og alt er ikke "drømmeaktig" mer - nå har man avdekket alt - så det er ikke så mye igjen til fantasien..

Kom litt utenfor opprinnelig tema jeg, men...

Håper du skjønner vinklingen min =)

Gjest Miryks
Skrevet

Herlighet, jeg har da øyne i skolten, så klart ser jeg! Men det er da en viss forskjell på å se, sikle og å gjøre alvor av fantasiene/drømmene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...