Gå til innhold

Bruker dere fortsatt vogn til deres 3 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger vogna når vi er på lengre gåturer. Da blir han fort sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte å trene han på å gå da han var 3 år og hadde en trille ved siden i tilfelle han ble sliten.

Skrevet

Nei, han har ikke villet sitte i vogn siden han var to år.. Han er flink til å gå. Vi hadde med paraplytrille litt rundt i begynnelsen, men han nektet... Hadde han trivdes i vogn ville jeg glatt trillet rundt på han jeg.. Det nytter jo ikke å gå noe særlig tur med han enda.. ikke fordi han blir så sliten, men fordi det tar sånn tid.. Han finner alltid ett eller annet morsomt som skal studeres (en blomst, en stein, et blad en pinne o.l.) og blir stående i evigheter og må gjetes og atter gjetes for å komme seg avgårde ;-)

Gjest yrild
Skrevet

Nei. Vi har vel brukt trille tre ganger på natta når vi har forflyttet oss fra et festlig lag og hjem, men ikke ellers.

Han sitter litt i vogna til baby iblandt da.

Skrevet
Nei, han har ikke villet sitte i vogn siden han var to år.. Han er flink til å gå. Vi hadde med paraplytrille litt rundt i begynnelsen, men han nektet... Hadde han trivdes i vogn ville jeg glatt trillet rundt på han jeg.. Det nytter jo ikke å gå noe særlig tur med han enda.. ikke fordi han blir så sliten, men fordi det tar sånn tid.. Han finner alltid ett eller annet morsomt som skal studeres (en blomst, en stein, et blad en pinne o.l.) og blir stående i evigheter og må gjetes og atter gjetes for å komme seg avgårde ;-)

Sånn var min også. F.eks en tur til butikken som tar 5 min. kan ta opptil 30 min. for vi må stanse hver eneste meter for da finner han alltid noe. Pinner er favoritten her. Har en fin samling av pinner hjemme.

Skrevet

I hverdagen bruker vi den veldig lite. Hvis jeg må på senteret og ikke får barnepass så syns jeg det fortsatt er kjekt med vogn.

Og i dyreparken i sommer var det veldig deilig med vogn.

Siden har jul har vi brukt den 4 ganger.

Han er 3,5

Skrevet

Nei, begge sluttet med vogn rett før de var 2, men henting i barnehagen skjer med bil og vi har beremeis, pulk og sykkelvogn for andre lengre turer.

Skrevet

Nei. Vi har vel brukt trille tre ganger på natta når vi har forflyttet oss fra et festlig lag og hjem, men ikke ellers.

Han sitter litt i vogna til baby iblandt da.

Hæ? Har du for vane å ta ungen med deg på fest?

Skrevet

Nei, stort sett ikke. Skal vi på lengre turer bruker vi sykelen eller sparkesykelen hans. Da kan han gå/sykle/sparke LANGT!

Men tenke jeg skulle ta den med når vi skal i dyreparken. Tror kanskje han kan bli sliten av å gå rundt en hel dag med masse nye inntrykk :)

Men ser absolutt ikke noe negativit i å bruke vogn på en treåring på lengre turer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...