Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 I hele dag har det spasert en flittig edderkopp i taket mitt, og til slutt syntes jeg så synd i lille edderkoppen som jobbet og jobbet, antagelig med å spinne ett nett som jeg jo kommer til å støvsuge bort imorgen, at jeg tok en livsbejaende avgjørelse. Da hentet jeg gardintrappa, puttet henne i ett glass og gikk ut og satte henne fri i en deilig nabohage. Lykke til, Spinderella!
CaptainHindsight Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Hihi, mannen min er litt over gjennomsnittlig glad i edderkopper så han gjør det samme Om de er store går vi tur og slipper dem ut en halvtime unna, grøss.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Jeg gjør det (prøver hvertfall) med alle skapningene som har forvillet seg inni leiligheten min. Klare ikke å drepe dem. Alle har rett til å leve, selv små insekter
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Jeg dreper aldri edderkopper, eller noe annet dyr bortsett fra fluer inne, og maur jeg finner inne. Ellers så synes jeg alle levende vesener, dyr, insekter, hva som helst er livets mirakler.
Light of my life Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Syntes ikke det var i overkant. Enhver med respekt for seg selv, har respekt for andre vesner.
rytme Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Oj! Jeg er redd edderkopper, vepser, klegger og en del andre insekter. Hvis det ikke er noen til å ta dem med ut, så dreper jeg de! Har faktisk en venninne som blir litt irritert på meg for at jeg gjør det.... Visste ikke at det var så mange andre som følte på samme måten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå