Gå til innhold

Jeg vil kalle datteren min Vårlykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble født i mai, men vi har ikke funnet navn til henne. Nå har mannen min akseptert Vårlykke.

Synes dere er et greit navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint men Sommerfryd er finere.

Skrevet

Hva med Vindstille?

Skrevet

Har du vurdert Vårrull?

Skrevet

Iren-Lykke er også et fint alternativ :)

Kan ellers foreslå Maisenna

Skrevet

Får du en sønn senere så er Vinterstorm et godt tips.

Skrevet

Er kjempe fint,men hvorfor ikke Lykke Mai/May? Ei i barnehagen til ei venninne som heter det og er et fint "mai" navn :)

Skrevet

Syns det var søtt jeg ;)

Skrevet
Syns det var søtt jeg ;)

Ja selvfølgelig...

Skrevet

Går for et trygt og eksisterende navn som Vårrull.

Skrevet

Lykkelita er også pent.

Skrevet
Syns det var søtt jeg ;)

Ja, Ailo og Vårlykke passer jo godt sammen. *Knis*

Skrevet

Vårrull er bare så poppis!!!

Skrevet

Å herreguud.... Synes du VÅrlykke er et nydelig, vakkert navn som passer datteren din godt? Synes du VÅrlykke er et navn som du tror vil passe henne for resten av livet?

Om du synes det sÅ bør du bare være superhappy for at mannen din har godtatt det. Er nok ikke mange som er like snille som han. Og er det slik at om dib-damene sier at dette navnet ikke er noe pent, at du da ikke vil kalle henne det allikevel? For da bør du tenke deg om to ganger. Er du sÅ lett pÅvirkelig i fht navnet barnet ditt skal ha fÅr resten av livet?

Og er det kødd som jeg faktisk hÅper det er sÅ... Haha... Superfestelig trÅd....

Skrevet

Vårlykke høres tullete ut. Gå for et mer traust og velkjent navn som Vårrull.

Skrevet

Maybelline er nydelig til en liten maijente. Vårrull er også fint men kanskje litt oppbrukt etterhvert. Veldig mange som heter det ser jeg her inne.

Skrevet

Vårlykke, er det i det hele tatt et navn?

Skrevet

Vårlykke er vel mer et ord, ikke et navn.

Skrevet

Gå for Vårzorgh von Snickerburger.

Skrevet

Bare Vår eller bare Lykke er jo kjempefint!

Skrevet

Bortsett fra at Vårlykke klinger bedre (nå er jo både Vår og Lykke et navn), blir det litt i samme sjanger som Ekstase for meg.

Skrevet

Tror ikke de hadde tenkt å bytte etternavn.

Skrevet

Skift etternavn til Lykke (eller Lyche), og kall henne Vår. Da får du Vår Lykke. Eller Vår Lyche. På samme måte som hvis du heter Rull til etternavn så får du Vår Rull.

Skrevet

Lurer veldig på hvilke andre forslag til navn du hadde siden du kun fikk godkjennt Vårlykke? Og hvorfor vil du barnet ditt så vondt egentlig? Fint hver for seg men sammen blir det jo bare teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...