Gå til innhold

Hva blir søndagsmiddagen da? Dessert også da eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det stekt laks med mangosalsa og ris. Dessert blir jordbær og vaniljeis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det mors kjøttkaker med tilbehør - dessert blir vaniljeis med frukt -)

Skrevet

Middagen blir svinestek. :)

Desserten har jeg ikke tenkt på.. Hmmm. Må bake noen boller imorra tror jeg, har så mye melk sm går ut på dato snart.

Skrevet

Her blir det stekt laks med hjemmelaget rømmedressing inni, kokte poteter og smørdampede grønnsaker. Til dessert blir det hjemmelaget sjokoladekake og vaniljeis. :)

Skrevet

her blir det nok pannekaker eller elg-curry ( dersom den blir vellykket, har gnåla om den i en egen tråd her).

Dessert blir det nok ikke, er alene i helgen, har trøkka i meg nok kalorier i dag...

Skrevet

Her er søndag restedag.

Vi har alltid god middag på fredag og lørdag, søndag spiser vi restene etter disse to middagene.

Pleier ikke ha dessert på søndag siden vi spiser snop og godt både fredag og lørdag.

Skrevet

Ungene her vil ha pizza eller lasagne. Jeg vet ikke hva jeg gidder/orker å lage så får se. Lager jeg en stor pizza eller lasagne slipper jeg å lage middag på mandag. Ser fordelen i det :P

Dessert er for de som ikke slanker seg, så kanskje barna kan få en is :D

Skrevet

noe så enkelt som sodd :-)

Skrevet

Kveite, jordbær til dessert.

Skrevet

Her blir det karbonader, ris,bearnicesaus og erter. Dessert har vi hver søndag. Som oftest sunn dessert, så i morgen blir det fruktspyd med vaniljekesam til å dyppe de i .

Skrevet

Aner ikke. Er invitert bort og får sikkert noe kjempegodt :-)

Det er i grunn all mat jeg slipper å lage selv :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...