Gå til innhold

Ha er din yndlings shampoo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter den godt ? Er så lei de vanlige shampoene, og vil prøve en ny :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Har ingen yndlingshampoo. Så lenge det ikke er et billigmerke, og håret blir rent så funker det for min del ;)

 

Kjøpte en fra Prix engang. Håret mitt luktet brennesler! o.O

Skrevet

Biosilk fruit coctail shampo

Skrevet

KMS California sin fargeshampoo & fargebalsam. Kjøper på Blush.no for en grei penge :) Lukter himmelskt og funker!

Skrevet

REF. Lukter godterier :)

Skrevet

Redken fresh curls. Kommer alltid tilbake til denne selv om jeg prøver andre innimellom.

Skrevet

Jeg prøver å unngå parfyme så baby shampoo fra natusan er veldig mild mot huden (men har du skikkelig fett hår må man vaske i flere omganger med denne). Lukt messig synes jeg at swarchkopf den sirte gliss lukter deilig!.. Men en god mot hud (uten parabener og all driten som er i alle andre shampoer) er LOccitane eller John masters organics.. de kjøpes billigst på nett steder som feelunique:)

Skrevet

Redkens shampo, balsam og spraykur for farget hår (rød) har jeg brukt i årevis.

 

Tester ut Aveda Shampure nå, lukter litt urter, men håret er foreløpig blankt og fint. :)

Skrevet

Moroccan oil for tørt hår :)

Skrevet

Sebastian penetrait og joico k pak er mine favoritter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...