Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Lukter den godt ? Er så lei de vanlige shampoene, og vil prøve en ny :-)
Gjest Miryks Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Har ingen yndlingshampoo. Så lenge det ikke er et billigmerke, og håret blir rent så funker det for min del Kjøpte en fra Prix engang. Håret mitt luktet brennesler! o.O
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 KMS California sin fargeshampoo & fargebalsam. Kjøper på Blush.no for en grei penge Lukter himmelskt og funker!
fisken2015 Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Redken fresh curls. Kommer alltid tilbake til denne selv om jeg prøver andre innimellom.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Jeg prøver å unngå parfyme så baby shampoo fra natusan er veldig mild mot huden (men har du skikkelig fett hår må man vaske i flere omganger med denne). Lukt messig synes jeg at swarchkopf den sirte gliss lukter deilig!.. Men en god mot hud (uten parabener og all driten som er i alle andre shampoer) er LOccitane eller John masters organics.. de kjøpes billigst på nett steder som feelunique:)
Grynet:) Skrevet 30. juni 2012 #8 Skrevet 30. juni 2012 Redkens shampo, balsam og spraykur for farget hår (rød) har jeg brukt i årevis. Tester ut Aveda Shampure nå, lukter litt urter, men håret er foreløpig blankt og fint.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Sebastian penetrait og joico k pak er mine favoritter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå