Gå til innhold

Hvordan går det med Haugalands magene? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I 2 trimester var det en tråd, og det var en del fra Haugalandet som hadde termin i sommer.

Selv har jeg termin 3 august! :-) Venter nr 3 og er veldig spent på om jeg går til termin denne gangen også! :-)

Formen er bra, hvis du ser bort i fra kløe og halsbrann! :-) Prøve å nyte graviditeten til det fulle, da det nok blir siste gang. :-)

Hvordan er formen deres? Når har dere termin? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!!

Er nå 38 + 4 og skal ha ks på onsdag :-)

Formen er grei, litt opp og ned. Veldig sliten i dag, har stått ekstra på den siste uka med hus og barn, hatt i overkant mye besøk også de siste ukene. Koselig men slitsomt. Får folk på søndagsmiddag i morgen også ...

fysisk har jeg lenge slitt med bekkenet, og har de siste månedene hatt mye halsbrann og blir kvalm hvis jeg spiser mye. Resultatet er at jeg ikke har lagt på meg mer enn en kilo siden uke 30 :-)

Skrevet

Hei igjen:) Koselig tråd!

Her går det veldig fint. Er 38 uker nå og veldig klar til å bli mamma på nytt. Har termin 17.07, og prøver å være tålmodig, selv om det strider mot min natur! Har vært i god form hele vegen egentlig. Bekkenet har knirket litt siden påske, men en fantastisk kiropraktor holder det i sjakk. Så jeg kan absolutt ikke klage:))

Skrevet

Masse lykke te på onsdag kosemosepose! Alltid koselig med besøk, men husk at du må samle litt krefter til etter babyen! Håper du har mann og barn som er flinke å hjelpe til! :-) er imponert over at du inviterer til søndags middag! :-)

Halsbrannen har nok satt en stopper på vekta mi også! :-) godt at me klare å se noe positivt med halsbrann!

Bekkenet mitt var også litt vanskelig en periode, men det er bra nå! "bank i bordet"!! Kiropraktor og akupunktur har hjulpet meg!

Tenkte i går at det er flott at vi glemmer fra graviditet til graviditet! Hadde helt glemt ut den brennende følelsen opp under ribbena, pga babyen ligger der å presser med rumpa!! Samme tenke slår nok inn når fødselen starter!! Hihihi

God søndag! :-)

Skrevet (endret)

Ja er det ikke rart at vi glemmer alt det ubehagelige så fort!? :-)

Heldig at dine bekkenplager ble bedre. Mine kommer mest bare etter jeg har ligget eller gjort for mye i huset!

Nå er vi endelig alene etter nok en dag med mye besøk - hatt middagsbesøk pluss 6 stk voksne og barn til kaffe og kaker... har aldri hatt så mye besøk som de siste ukene!! Vi får være flinkere å si nei når vi kommer hjm fra sykehuset, tenker det blir enda mer folksomt da! Men det er jo koselig, da! Selv om jeg merker at jeg blir sliten etterpå :-)

Lykke til til dere også - kjenner at det er fint åha en fastsatt dato, slik at jeg vet akkurat hvor målstreken er! Håper dere slipper å vente altfor lenge!!

God søndag!

:-)

Endret av Kosemosepose
Skrevet

Lykke til på onsdag kosemosepose:)

Skrevet

Termin 18 september:) kommer 2-4 uker før :) sjukemeldt pga bekkenet, ellers går det bra, har 2 barn fra før, så ukene fyker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...