Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Er det vanlig at alle tannklinikker tilbyr tannbleking? 1. Noen med erfaring? 2. Hva betalte du? 3. ble du fornøyd? 4. Gjorde det vondt?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har gjort det her i Bergen Ble knallfornøyd, hadde aldri trodd jeg skulle få ett slikt golgate glis :-) Jeg fikk først pusset av litt tannsten så tok de avstøpning av tannsettet. Så fikk jeg skinnene med hjem. og blekmiddel. Holdt på i åtte dager. lå med skinne om natten annhver dag oppe og nede. Blekemiddelet smakte ikke vondt, men var litt uvant. Eneste bivirkning eller vondt jeg hadde var litt ising i tennene i etterkant, men det lever jeg fint med. Betalte kr 3800 totalt
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har gjort det her i Bergen Ble knallfornøyd, hadde aldri trodd jeg skulle få ett slikt golgate glis :-) Jeg fikk først pusset av litt tannsten så tok de avstøpning av tannsettet. Så fikk jeg skinnene med hjem. og blekmiddel. Holdt på i åtte dager. lå med skinne om natten annhver dag oppe og nede. Blekemiddelet smakte ikke vondt, men var litt uvant. Eneste bivirkning eller vondt jeg hadde var litt ising i tennene i etterkant, men det lever jeg fint med. Betalte kr 3800 totalt åh så bra,takk for svar:D Vet du hvor lenge det skal vare? Siden du sov med det om natta, så anter jeg det ikke var farlig å svelge? hehe Var det ubehagelig å ligge med avstøpningen? Vet du om man kan få gjort det i selve klinikken ila en oppsatt time?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå