Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Hva er verre enn å sitte helt alene om helgene når mannen jobber hele tiden, venneløs er jeg og, barna sover og jeg sitter og gråter fordi jeg er så ensom.. ukedagene er lettere å gå igjennom, da er det ikke så mye å misunne på facebook:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Om du har noen på Facebook å misunne så må du ha noen venner. Finn på noe med dem da
Tauriel Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Jeg elsker helgene, selv når jeg sitter alene når jentungen sover Da er det fram med noe godt og ei flaske vin Hvor holder du til henne?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Jeg liker også godt kveldene for meg selv! Da ser jeg en god film, evt leser en god bok, tenner lys, drikker deilig te og bare nyter stilletiden. Også legger jeg meg ofte tidligere, sånn at jeg er uthvilt når småen våkner tidlig neste dag. Jeg tror det gjelder å finne seg aktiviteter som en trives med når en er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå