Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Et lite klageinnlegg fra meg, er sammen med en mann som til tider kan være ganske uansvarlig, vimsete og har adhd. Men denne måneden har det blitt for mye for meg. Han kjørte for fort, mistet lappen + nå har vi ikke bil side ejg ikke har serifkat (men skal ta lappen nå pga situasjonen).. Han har vært treg med å betale regninger, han knuste mobilen sin ved uhell og nå bruker han min, men den mistet han igår! Det er bare for mye, jeg er til tider så utrolig lei av ham, og avogtil føles det som kjærlighet ikke er nok. Han er en god pappa med stort hjerte MEN....... alt dette? Hvor mye skal en tåle:( Han lærer seg aldri heller virker det som.. Hadde dere klart å leve med en sånn mann?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Om dette er det siste i en laaaaang rekke av slike ting så tror jeg at jeg hadde blitt galen og jeg er ikke den første til å si "gjør det slutt", men her vet jeg jammen ikke.... Han høres ut som et lite barn
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 desverre.. det sier hans mor også vet ikke om han kan endre seg.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 desverre.. det sier hans mor også vet ikke om han kan endre seg.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Høres ut som en som bruker det at han har adhd litt for å slippe å bli ordentlig voksen. Min ex var også slik, han fikk blant annet sparken fra 2 jobber, og sleit meg helt ut. Ikke kunne jeg stole på han når det kom til barna heller, han visste at når han spilte på datan forsvant han inn i sin egen verden men valgte allikevel å sette seg å gjøre dette når han skulle se etter barnet vårt på 8 mnd. Slik at hun gikk uten mat nesten en hel dag, sovnet utmattet på gulvet etter masse gråting, for høy nok lyd i headsettet gjorde at han kunne blokkere gråten ute. Men det var siste spikern i kista for det forholdet for å si det slik. Derfra til han flyttet ut var bare for å få alt i orden. Nå har han bodd for seg selv i 3 år og merkelig nok klarer han nå å få gjort alt det han ikke klarte å gjøre når vi bodde sammen. og det uten at noen passer på han. nettopp fordi det var deilig å drite i ansvar og enkelt å skylde på adhd. Og for de som mener jeg skulle vist dette før vi fikk barn så var han veldig flink i to årene vi bodde sammen før jeg ble gravid, det var først da han begynte sakte men sikkert å drite i det ene og andre. Og nummer to kom som et uhell når vi prøvde å redde stumpene av forholdet. Hi jeg misunner deg ikke jeg husker hvor slitsomt det var, og så sliter man med hva må man faktisk godta på grunn av adhd og hvor skal man sette ned foten.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor skal du låne bort din tlf til han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå