Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Får dere den støtten dere trenger fra sambo/mannen deres når dere er lei/nedfor? Bare nysjerrig på hva som er "normalt"
Lillababy Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Eg får. Når eg blir lei meg blir han lei seg. Han er verdens beste på å trøsta, og han er kjempeopptatt av at eg skal ha det bra. Trur han må vera ekstremt god på dette faktisk. Har ikkje hatt det slik med andre før. ein del menn kan jo bli stressa av at damer er lei seg og skygger bana. Det har eg opplevd før. Det var einsomt. Elles vile g sei at eg håpar det er normalt at mannen bryr seg og viser det så godt han kan. Mannen skal jo vera dama sin næraste, og dama sin beste venn. Håpar du har det fint med din mann!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Han spørr alltid om de er noe galt om eg ser lei meg ut men eg svarer neida og om de er noke eg vil prate om som har gjort meg lei meg so prater han med meg
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Ja, han gir meg som regel en god lang klem, også snakker vi om det. Han er verdens beste på å trøste, og klarer alltid å tulle slik at jeg begynner å le igjen. Gud, jeg elsker den mannen:)
jeem Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Heldigvis bryr han seg. Det er ikke alle dager som er like, og innimellom går man gjennom små eller store ting som er trist og vanskelig. Det å ha en støttende samboer er en enorm klippe,og jeg kunne ikke vært foruten! Han viser forståelse og omsorg så godt han bare kan, og støtter meg når det er noe. Selvfølgelig er det ikke alt som er like lett for han å forstå, men da er det viktig å møtes på halvveien. informere og forklare hvorfor ting er som det er, og hvordan det oppleves for deg. På den måten er det mye lettere for den andre parten og få en hvis innsikt.
magpie Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Ja, det gjør han men er ikke alltid han legger merke til det før jeg gjør han oppmerksom på at det er noe som plager meg. Han er også flink til å lette på stemninga og å få meg til å le etter på Eneste som "irriterer" meg litt er, at han kommer ALLTID med løsninger til situasjonen. Høres jo dumt ut å skulle klage over det, men noen ganger ønsker jeg bare å få høre "uff da, stakkars deg"
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Ja, det gjør han men er ikke alltid han legger merke til det før jeg gjør han oppmerksom på at det er noe som plager meg. Han er også flink til å lette på stemninga og å få meg til å le etter på Eneste som "irriterer" meg litt er, at han kommer ALLTID med løsninger til situasjonen. Høres jo dumt ut å skulle klage over det, men noen ganger ønsker jeg bare å få høre "uff da, stakkars deg" haha... her er det motsatt. min sier alltid "stakkars deg" og holder rundt meg og koser, mens jeg blir litt sånn "det er da virkelig ikke stakkars meg. jeg er bare lei meg"... hehe.. men nå begyner jeg å bli vandt til at han sier det, og syns det er litt koselig å få være litt liten... hehe.. jeg kommer alltid med løsninger når han er leise, da blir han litt irritert... hehe.
Magia Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 Han bryr seg, men han aner ikke hvordan han skal takle det så det blir "riktig" for meg. Noen ganger prøver han å forstå seg på ting han åpenbart ikke forstår, eller kommer med lettvinne løsninger. Han sier ofte også "bare ikke tenk på det", og mener at alt er løst med det. Hehe. Han mener det ikke vondt da, men han er sånn skrudd sammen at han bare lar være å tenke på det som plager han, så løser alt seg til slutt. Søtt, men irriterende for meg som trenger å overanalysere og grave meg ned i dritt før det føles bedre.
OssTre<3 Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 Ja det gjør han.. Men han er riktig dårlig til å trøste, men han prøver til beste evne og det hele blir bare klønete og søtt når han gjør ett forsøk, så smilet er aldri langt unna:) Har vært borti ett par mer alvorlige hendelser der jeg virkelig har trengt han og da har han vært der for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå