kaklemor Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Uansett hvor ofte jeg prøver å forklare at døren her er stengt for dem, så fortsetter dem og komme hit. I dag fant jeg dem luskendes på gulvet og jeg ba dem pent gå sin vei, men ble så forbannet at jeg nærnest kastet dem ut. Resulterte i sure miner fra dem, om vi kan kalle det det. Så jeg innså at jeg kanskje burde be om unnskyldning men så upersonlig som jeg er så skrev jeg melding på facebook. Fikk aldri svar, men det er jo ikke rart for dem er jo aldri der. Så jeg fant ut at siden terminen er i oktober at jeg rett og slett skulle nekte dem inngang til huset. Tror dere det funker? Det gjør fankern ikke jeg. Tenkte jeg skulle dra frem støvsugeren og be dem holde seg vekk, disse forbaskade hybelkaninene... Respektløse er dem, ja! De kommer vel trengendes på uansett!
Gegs Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Hehe.. Og de er ganske forplantningsdyktige også synes jeg!
kaklemor Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2012 Hehe.. Og de er ganske forplantningsdyktige også synes jeg! Ja, er helt utrolig! Lurer på hvor all den energien kommer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå