Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har endelig fått meg en iphone i dag *stolt*....lenge etter alle andre men pytt...hehe. Noen som kan anbefale noen apper? Jeg liker egentlig godt sånne kule spill alla angry birds....også spill for ungene er kjekt å ha. Ellers alle apper som kan være noe.
GuttemammaX3 Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Angry birds, subway surfer og mega run spilles mye her av store og små, ellers er Photoshop, yr, 180.no, nettbank, whatsapp og Facebook greit å ha:-)
Ulldott Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Toca boca spill. Kjekt for ungene. Det finnes mange ulike. Frisørspillet og bursdagsspillet er favorittene her i huset.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Rumble, wordfeud, mindfeud, temple run, kabal, ticket to ride.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Takker så masse for tips...tar gjerne imot flere :-)
I scream for icecream! Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Instagram og songify har jeg lasta ned, og har blitt hekta. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå