Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Min mann og jeg har vært sammen i litt over 9 år, og vi har 3 barn sammen. Jeg elsker ham utrolig høyt, og har det kjempefint sammen med ham på alle vis. Og jeg er klar over at man iblant kan bli forelsket i andre, uten at dét dermed betyr at man har det dårlig i forholdet eller at man ønsker å forlate forholdet/partneren sin. Slik er det nok med meg nå; jeg har forelsket meg, uten at jeg på noe som helst vis ønsker å gjøre noe ut av denne forelskelsen, og uten at jeg på noe som helst måte ønsker å gå fra mannen min!! Planen er å unngå fyren jeg har forelsket meg i, og bite tenna sammen til det hele går over. Bruke tid og energi på mannen min, og følelsene jeg har for ham, for at det skal gå fortest mulig! Problemet er bare at han jeg har forelsket meg i... han er bare 18 år! Og jeg er 34!! Føler meg virkelig nesten pedofil som tenker på denne måten om ham. Er jeg fullstendig unormal? Eller kan en slik "avstandsforelskelse" (det er vel like følelsen av å VæRE forelsket som trigger, som selve forelskelsen?) skje på tvers av alder, uten at det dermed er så gæernt? Huff...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Som du sier så etter så mange års forhold så forelsker man seg av og til i andre. Så vil si du er helt normal jeg. Jeg selv forelsket meg i en kollega da jeg hadde vært sammen med mannen min i 8 år. Var så dum at jeg ved 3 anledninger hadde sex med han selv om jeg viste at et forhold ikke ville fungert mellom oss to. Men tiltrekningen var helt sykt. Selvfølgelig gikk jo jeg og mannen min gjennom en dårlig periode også da. Sikkert fordi jeg tenkte 10 ganger mere på min kollega enn mannen min i løpet av dagen. Jeg har aldri sagt noe til noen. Heldigvis sluttet kollegaen min etter ønske fra meg. Taklet ikke dobbelt livet og elsket han jeg er gift med. Men tror jeg gråt hver gang vi hadde sex jeg og mannen i et år etter utroskapen. Jeg blir også lei meg hver gang jeg hører en sang som minner om den tiden jeg hadde kollegaen min på si... Det er ikke værd det om du er i et godt forhold og elsker han du har barna med. Glem han (ja det tar tid). Avslutt all kontakt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Takk for svaret. Ja, jeg tenker jo også at dette kan skje iblant. Og jeg har absolutt INGEN planer om å gjøre noe utav det, eller gjøre noe annet enn å kutte all kontakt med ham til det går over. Men det var kanskje litt uklart, hva jeg egentlig mente med innlegget mitt; jeg mente alderen på han jeg har forelsket seg i! Aldersforskjellen. Er DET unormalt av meg??? :-/ -trådstarter-
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 For en 34 år gammel dame med 3 barn å forelske seg i en 18 år gammel gutt er kanskje litt spesielt, ja. Du kunne jo faktisk vært moren hans (tanten min var 16 da hun fikk barn). Ville prøvd å la være å tenke på ham, om noen år er han uansett ikke like ung og vakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå