Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Vi holder på å bygge hus og mannen min og jeg holder på å planlegge farger på vegg i stue, kjøkken, soverom, loftstue etc. Vi ønsker å bruke en og samme farge i hele huset, men vil ha noen kontrastvegger her og der. Så: hvilken farge er finest, damer? Mannen min ønsker en beige farge mens jeg heller litt mer mot grå. Det er et herskapelig hus med profilerte lister og hvit trapp om noen lurer på det. Håper på mange gode forslag!!
MamaLadyBug Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Jeg slår et slag for fargen hvit pepper. Det er en dempet hvitfarge som går til alt. Jeg synes også den tar farge etter interiøret.
tyr82 Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 helt enig med mamaladybug, hvit pepper er fantastisk. Nå er jeg selvsagt farget av at jeg har den i stua selv, men den ser noen ganger litt gråaktig ut, og noen ganger litt beige ut, ettersom hvordan lyset er osv. Ellers så synes jeg du skal gå for grått
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Skal sjekke ut hvit pepper :-) Takk for svar! HI
Vossafår Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Jeg vurderer grå stue, gang og kjøkken nå. Med litt forskjellge nyanser for å ha litt variasjon. Men å bestemme seg er jaggu ikke enkelt! Hvit pepper må jeg også sjekke :-)
Von Hertelhofen Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Hvis du liker grå er fargen skumring kjempepen!
MamaLadyBug Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 helt enig med mamaladybug, hvit pepper er fantastisk. Nå er jeg selvsagt farget av at jeg har den i stua selv, men den ser noen ganger litt gråaktig ut, og noen ganger litt beige ut, ettersom hvordan lyset er osv. Ellers så synes jeg du skal gå for grått helt enig med mamaladybug, hvit pepper er fantastisk. Nå er jeg selvsagt farget av at jeg har den i stua selv, men den ser noen ganger litt gråaktig ut, og noen ganger litt beige ut, ettersom hvordan lyset er osv. Ellers så synes jeg du skal gå for grått Du er sikkert helt enig med meg fordi ifølge nicket ditt så deler vi både stjernetegn og årgang;) jeg er også en tyr82!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå