Gå til innhold

husmor trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, så jeg er ingen husmor allikevel.. :( Men er det noen som vet hvor mange tennisballer som skal i vaskemaskinen når jeg vasker baby sin vogndyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10.

hoho, neida, det holder vel med 2?

Skrevet

2 stk, men er det ikkje i tørketrommelen dei trengs?

Skrevet

ikke i vaskemaskinen - i tørketrommelen ja! 2-3 stk :)

Skrevet

Men jeg har ikke tørketrommel.. Trodde jeg trengte de til sentrifugeringen jeg. For at dyna ikke skulle miste den derre fluffy-feelingen :P

Skrevet

Men jeg har ikke tørketrommel.. Trodde jeg trengte de til sentrifugeringen jeg. For at dyna ikke skulle miste den derre fluffy-feelingen :P

Oki :-) Har aldri hørt om det med tennisballer før :P

Skrevet

Då må du riste i dyna fleire gonger under tørkinga, for at duna (for det er vel dundyne?) ikkje skal klumpe seg.

Skrevet (endret)

Jeg er INGEN ekspert, men jeg trodde ikke man kunne vaske dundyner hjemme så lenge man inne har tørketrommel, fordi det tar for lang til å tørke.. Så dyna råtner liksom litt. Eller noe sånt ... :-/

Endret av Lettie
Skrevet (endret)

Dundyne anbefales å tørke i tørketrommel sammen med 2-3 tennisballer, ellers så bruker dyna dager på å tørke, samt at fyllet klumper seg og kan bli ødelagt/"råttent". Er det fiberdyne kan den tørkes flatt :)

Endret av Kanutten83❤♂07+ ♂10+BIM❤
Skrevet

Avanserte greier det her, nå kjøper jeg snart ny dyne :P Må vel prøve meg på vask, takk for tips og råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...