Gå til innhold

Den gode følelsen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her en lørdagsformiddag og er så fornøyd med livet mitt. Men mest fordi jeg kan rope ut: Jeg er ikke sammen med mannen fordi jeg trenger han men fordi jeg ELSKER han :)

Har vært sammen med han over 10 år, vi fikk vårt første barn tidlig i forholdet og i alder.

Her sitter jeg da, med nr. 4 i magen 5 uker fra termin. Har 3 flotte livlige barn.

Denne uka har jeg vært alene med de, skole og barnehage har ferie, jeg har 3 dager jobb i uka (sykemeldt 40 %). Alikevel har ungene fått hjemmelaget middag hver dag, huset er ryddig og jeg har hatt masse kvalitetstid med ungene.Vi har tilogmed hatt en dag i fornøyelsesparken (SElv om mor knapt kunne gå på kvelden pga bekkenet).

I dag kommer min kjære hjem og gleder meg til å vise han hvor ryddig huset er, ungene så fornøyde og skal lage favorittmiddagen hans.Vanligvis gjør han 70 % av husarbeidet, så tror han blir overrasket. Skal sies at vi veldig sjeldent er en uke fra hverandre og godt er det. Savner kroppen hans og gode samtaler på kvelden.

Så nå sitter jeg her, mens ungene leker og tenker på hvor heldig jeg er. Har en super jobb som gjør at jeg ikke er økonomisk avhengig av mannen min i det hele tatt. Og en selvfølelse om at uten han skulle jeg fint klart å ta meg av jobb, barn og hus. At jeg står trofast ved hans side ene og alene fordi jeg elsker han av hele mitt hjerte.

Livet er godt, lev livet damer og nyt denne lørdagen til det fulle.

Hva er meningen med dette innlegget???? Jo måtte bare få ut lykkefølelsen min. Godt å være elsket og elske tilbake :))) For størst av alt er kjærligheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...