Kliko Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Syns det har vært så mye negativitet her inne. Ikke glem at det er sommer da Derfor ønsker jeg alle en god sommer og en god ferie ( når enn det måtte komme!! ) =)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 God sommer ja (håper den tar seg opp snart )
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 JA god sommer til alle sammen :D *sprer masse sommerglede til hele dib/bim* :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå