Gå til innhold

Hva synes dere om denne sofaen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisklassen passer oss veldig bra nemlig :-)

Har lyst på to 2.5-3 setere som står mot hverandre med bord mellom. Denne ser ok ut, og vi tenkte gråmelert stoff. Vil ikke ha helt lyst siden det blir så fort flekker.

Hva tror dere ?

http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=62475&_pageLabel=page_varekatalog

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pen å se på, men jeg ønsker å bytte ut min to og tre seter med hjørnesofa nå. Hullet i hjørnet der blir støvete, rotete og vanskelig å få gjort rent...

Skrevet
pen å se på, men jeg ønsker å bytte ut min to og tre seter med hjørnesofa nå. Hullet i hjørnet der blir støvete, rotete og vanskelig å få gjort rent...

Vi har hjørnesofa nå som vi skal bytte ut, hehe.

Skal ikke ha dem slik at det blir hull i hjørnet, men begge to ut fra veggen med bord mellom.

HI

Skrevet

Linken funker ikke for meg, så fikk ikke sett sofaen. Men å sette 2 sofa mot hverandre blir fint det :)

Kjenner flere som har det slik.

Skrevet

Fin sofa! Jeg har en mann som alltid skal sitte(eller ligge) og riste på føttene, så når vi skal flytte neste år skal vi også ha to sofaer så jeg slipper den ristinga, hehe :D

Dra på Skeidar og prøvesitt, da vel! :)

Skrevet
Linken funker ikke for meg, så fikk ikke sett sofaen. Men å sette 2 sofa mot hverandre blir fint det :) Kjenner flere som har det slik.

Sofaen heter Linnea, om du går på Skeidar sine sider.

Tror det blir prøvesitting ja :-)

Skrevet
Linken funker ikke for meg, så fikk ikke sett sofaen. Men å sette 2 sofa mot hverandre blir fint det :) Kjenner flere som har det slik.
Sofaen heter Linnea, om du går på Skeidar sine sider. Tror det blir prøvesitting ja :-)

Fant den til slutt. Ja, den var fin :)

Skrevet

Fin sofa! :-) Kjøp den, du ;-)

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Den så fin ut :) Og for en hyggelig pris :D Tror jeg skal la meg inspirere og dra og prøvesitte en jeg også ;)

Skrevet

KJenner to som har den sofaen. Den er veldig fin, og er du flink å snu putene regelmessig og passe på at de står pent holder den seg pen!

Den ene jeg kjenner har tatt godt vare på sin. Den andre har ikke vært like flink, så der har trekket vrengt seg litt på putene, det vil si at sømmene har flytta litt på seg, og ryggputene har blitt litt nedseget på ryggen. Altså ryggputene har fått en dumt i midten, oppå på hvertfall 1-2 puter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...