Gå til innhold

Mannen har vært på chatroulette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere tenkt da?

Vet ikke hva han har gjort, så bare det i loggen på pc'en at han har vært inne der idag. Vet jo ikke om han har sotte der lenge, eller hva som har skjedd. Tørr ikke spørre.

Jeg blir engstelig å skuffa, for vet jo fra tidligere at d bare er griser der inne!

Blir kvalm jeg!

Er litt usikker på om jeg vil ta det opp med ham for å få en forklaring, eller bare la det ligge dødt!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Og så? Jeg er på omegle og chat.no.

Liker bare å chatte, jeg. Grei måte å slå ihjel tid på, og hender en kommer borti folk med samme interesser som det er morsomt å prate med.

Tør ikke vise meg på chatroulette, gidder ikke kommentarer på utseendet mitt (o:

Noen regioner har strenge regler på hva som er lov å vise på cam. Om noen klasker en kuk opp i cammen, kan det meldes i fra, og de som styrer chatroulette kan gå videre med dette.

Så nei, det er ikke bare griser der inne :)

Skrevet

Hei! Det trenger kanskje ikke bety noen ting. Var like før jeg klikket meg inn for å se hva det er selv i kveld, etter at det ble nevnt på The Graham Norton show at to stykker hadde møttes der....å det ble litt Oooohhhh og Aaaahhhh og fliring i publikum:-) nå er jeg forøvrig glad jeg ikke gjorde det da...hehe....

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt ;)

Er nok ganske så uskyldig ;)

Like uskyldig som all denne masingen vår på dette forumet :D

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde ledd.. :P Chatroulete er jo egentlig en morsom greie. Ikke alle er der for å ha camsex liksom..

Var ofte at jeg og mannen satt der sammen å så på alle raringene der.. Kunne ha mye moro der.. :P

Skrevet
Hva hadde dere tenkt da? Vet ikke hva han har gjort, så bare det i loggen på pc'en at han har vært inne der idag. Vet jo ikke om han har sotte der lenge, eller hva som har skjedd. Tørr ikke spørre. Jeg blir engstelig å skuffa, for vet jo fra tidligere at d bare er griser der inne! Blir kvalm jeg! Er litt usikker på om jeg vil ta det opp med ham for å få en forklaring, eller bare la det ligge dødt!?

Når jeg gikk på kurs her i høst var det to mannfolk der ene var nesten 50 andre rundt 30 som syntes det var så gøy å gå inn der for å ikke si noe og se hvor lang tid det tok før personen i andre enden avsluttet samtalen.

Så tok de tiden og hadde konkurranse om hvem som fikk til den lengste "samtalen". syntes det var ufattelig moro.

Ja stedet har vært kjent for grisete gamle gubber som sitter der naken i håp om at de skal bli parret opp med en ung jente.

Var vel noe av det de syntes var moro da å se om de klarte å møte på noen av disse grisene.

Så tror vel ikke at man trenger å tenke det værste for at gubben har vært innom der. Om du ikke har mistanker fra før at han er en av disse grisene da.

Om det er for å flørte med andre også vidre er det neppe det stedet han ville ha valgt. Man aner jo ikke hvilket land personen er fra eller kjønn og alder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...