Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 De av oss som vokste opp på slutten av 70-tallet, 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet opplevde kvalitets , som tydeligvis har gått i glemmeboken hos NRK. http://movies.vgb.no...-vi-husker-det/
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Fragglene blandt annet. Storfavoritt!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Portveien 2 Redda joppe Heidi Tøydukke Anna Gullars Himan Fragglene
Himmel og hav Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 "Her er et hus. Her er en dør. Vinduer -1-2-3-4 så banker vi på. Hva kommer nå?" Jo, ultrapedagogisk, lekestue- barneTV med voksne som snakket med tullestemme, lekte med Victoriadukken og så gjennom ovaaaaale vinduer. For sikkerhetsskyld gikk det samme programmet både på tirsdag, torsdag og lørdag. Om ikke det fucket oss opp nok, så spedde de på med Pompel og Pilt...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Så på det samme som Mamma'n til Will.... Ja også var det jo Colargol (skrives det sånn), Teodor og Onkel Lauritz, Titten Tei, Labbetuss, Trond Viggo og Flode, Fru Pigalopp. Skulle ønske de kunne sende noe av dette igjen jeg:)
Voilà Skrevet 29. juni 2012 #7 Skrevet 29. juni 2012 Det gikk i Teletubbies, Amalies jul, Lillys blomsterbutikk, Huset med det rare i og Sesam stasjon, blant annet.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 Så på det samme som Mamma'n til Will.... Ja også var det jo Colargol (skrives det sånn), Teodor og Onkel Lauritz, Titten Tei, Labbetuss, Trond Viggo og Flode, Fru Pigalopp. Skulle ønske de kunne sende noe av dette igjen jeg:) Ja, glemte jo helt Lekestue med Vibeke Sæter og Geir Børresen. Også var det jo Pernille og (ufyselige) mr Nelson. Han er ikke savnet. Husker også vakt Pompel og Pilt og Vaktmester Gorgon (var det det han het tro?) Skremte jo vettet av meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hadde en lang barndom pga mine yngre søstre. Så jeg har fått med barne-TV fra andre halvdel av 80-tallet til slutten av 90-tallet. Alt som har kommet etter årtusenskiftet er dessverre søppel. På 80- og store deler av 90-tallet var barne-TV preget av høy kvalitet. Har et forhold til alt fra Jul i skomakergata, Portveien 2 og Myggen til europeiske kvalitetsproduksjoner som Flukten fra dyreskogen og Noahs dyrebare øy. Myggen, et veldig fint skandinavisk program som introduserte Nadia Hasnaoui, er kanskje det programmet jeg husker best fra da jeg var i den ordentlige barne-TV-alderen. Senere på 90-tallet så jeg barne-TV mer sporadisk med mindre søsken.
Mamma_til_2 Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 Portveien 2 Redda joppe Heidi Tøydukke Anna Gullars Himan Fragglene Så på det samme som Mamma'n til Will.... Ja også var det jo Colargol (skrives det sånn), Teodor og Onkel Lauritz, Titten Tei, Labbetuss, Trond Viggo og Flode, Fru Pigalopp. Skulle ønske de kunne sende noe av dette igjen jeg:) Samme som jeg husker og så professor baltasar, midt i smørøyet på lørdager husker de viste Frida med hjertet i hånden trong viggo var jo konge husker spes programet ang kroppen vår og når han kom til forplantningen Var mye bedre barne/ungdomstv da enn nå!
Aeris☆ Skrevet 29. juni 2012 #11 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Sesam Stasjon Brannmann Sam Huset med det rare i Portveien 2 Mummitrollet Andungen kvakk kvakk Albert Åberg Emil Pippi Fragglene Flukten fra Dyreparken Myggen Noe av det jeg kommer pÅ i allefall Endret 29. juni 2012 av Aeris☆
Von Hertelhofen Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 Portveien 2 fragglene flukten fra dyreskogen Janocsh Kalle klovn sesam stasjon det er de jeg husker best
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2012 #13 Skrevet 29. juni 2012 Hvordan kunne jeg glemme JULIUS. Han var konge!
Mamma_til_2 Skrevet 29. juni 2012 #15 Skrevet 29. juni 2012 hvordan får jeg lagt vido fra you tube inn her ?
3 små skatter Skrevet 29. juni 2012 #16 Skrevet 29. juni 2012 Dj cat show Bompibjørnana Portveien 2 Blikkboks
Voilà Skrevet 29. juni 2012 #17 Skrevet 29. juni 2012 Sesam Stasjon Brannmann Sam Huset med det rare i Portveien 2 Mummitrollet Andungen kvakk kvakk Albert Åberg Emil Pippi Fragglene Flukten fra Dyreparken Myggen Noe av det jeg kommer pÅ i allefall Som i Magnus og myggen? DET var kvalitetsunderholdning! (Husker ikke hva det gikk ut pÅ, men vet at jeg satt klistra, av en eller annen grunn. OgsÅ Franklin, da det kom)
HeltAnonym Skrevet 29. juni 2012 #18 Skrevet 29. juni 2012 De av oss som vokste opp på slutten av 70-tallet, 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet opplevde kvalitets , som tydeligvis har gått i glemmeboken hos NRK. http://movies.vgb.no...-vi-husker-det/ ååå, mimre!! Husker det aller meste av dette. Noen som husker Asylet som gikk på Midt i Smørøyet?
Gjest 5 andre Skrevet 29. juni 2012 #19 Skrevet 29. juni 2012 Lekestue Julius Pompel og Pilt Tøydukke Anna Portveien 2 Redda joppe Heidi Bjørnen Colargol
b_a_b_y_ Skrevet 29. juni 2012 #21 Skrevet 29. juni 2012 To hus tett i tett husker jeg Og omtrent alt det andre som nevnes Også muldvarpen, streken og to gode naboer
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. juni 2012 #22 Skrevet 29. juni 2012 (endret) DA jeg var liten... Jo, da så vi blant annet Lekestue Pernille og Mister Nelson Pompel og Pilt alt i svart/hvitt, forøvrig. Er det bare jeg som husker Stian med sekken, forresten? Endret 29. juni 2012 av Hercule Poirot
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. juni 2012 #23 Skrevet 29. juni 2012 Portveien 2 Fraglene Lekestue Redda Joppe (død eller levande!) Halvsju Midt i smørøyet Jul i skomakergata Borgen skole
lavendula Skrevet 29. juni 2012 #25 Skrevet 29. juni 2012 Sesam stasjon, Huset med det rare i, Kalle klovn, Noddy, Mumfie (som inspirerte oss til å rømme fra barnehagen) Thomastoget. Men det som gjorde mest inntrykk var en liten tegnefilm som het "Daniel duppsko," om en gutt som fløyt rundt i verden på en kommode. Lekte mye at jeg seilet rundt på havet i diverse møbler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå