Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Er du overrasket over alderen til enkelte? Noen som viste seg å være yngre/eldre enn det du trodde de var? Edit; Nick trenger ikke å nevnes hvis det skal være negative ting i samme setning Skal ikke ha en hat-tråd her. Endret 29. juni 2012 av Miryks
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Nei, egentlig ikke. Var det noen du trodde var eldre /yngre?
☆☆☆ Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Så for meg at du var litt eldre. Nå tenker jeg at du sikkert har hatt et alt annet enn ubekymret liv. Aner ikke hvorfor jeg tenker slik, men innleggene dine indikerer en dame som evner å sette seg inn i andres situasjon mer enn jeg innbiller meg er vanlig i din alder..
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Så for meg at du var litt eldre. Nå tenker jeg at du sikkert har hatt et alt annet enn ubekymret liv. Aner ikke hvorfor jeg tenker slik, men innleggene dine indikerer en dame som evner å sette seg inn i andres situasjon mer enn jeg innbiller meg er vanlig i din alder.. Nå ble jeg overrasket Du vet vel tilfeldigvis ikke hvem jeg er...?
Nissefisen Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Jeg er for fersk her inne til å tro noe som helst. Har holdt til på BV i flere år og der er snitt alderen på rundt 25. Ser de er eldre her inne, flere av de som har svart hvertfall De fleste poster jo anonymt etter det jeg har sett, de få med nick har jeg ikke lagt spesielt merke til
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 jeg trodde mamman til will og ailo var yngre, ellers reagerte jeg ikke noe særlig. Synes det var artig å se hvor vidt alderen spredde seg
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 Hadde tenkt å svare det samme som noen andre her. Jeg ble også overrasket over din unge alder, Myriks. Pleier som oftest å være enig med deg. Så enten er du voksen for alderen, eller så er jeg litt yngre enn alderen tilsier.. hihi.. NEIDA
☆☆☆ Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 Så for meg at du var litt eldre. Nå tenker jeg at du sikkert har hatt et alt annet enn ubekymret liv. Aner ikke hvorfor jeg tenker slik, men innleggene dine indikerer en dame som evner å sette seg inn i andres situasjon mer enn jeg innbiller meg er vanlig i din alder.. Nå ble jeg overrasket Du vet vel tilfeldigvis ikke hvem jeg er...? Nei, ikke fjerneste anelse. Mener å ha lest at du er fra nordnorge og jeg har aldri vært nord for trondheim..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juni 2012 #11 Skrevet 29. juni 2012 Jeg sier som flere her, du virker eldre, Miryks. På en positiv måte.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 nå har jeg vært inne å snoket på profilen din Miryks, og er enig med de andre er. Du fremstår som moden
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #13 Skrevet 29. juni 2012 Jøss, hadde inntrykk av at folk trodde jeg var en liten drittunge fra øst-Finnmark. Litt artig at alderen overrasket dere, og bevis på at jeg må slutte å overtenke på hva folk tenker om meg
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #14 Skrevet 29. juni 2012 Navnet dutt begynner vel ikke tilfeldigvis på S og slutter på N, Miryks?
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #15 Skrevet 29. juni 2012 Navnet dutt begynner vel ikke tilfeldigvis på S og slutter på N, Miryks? Det begynner på S, men slutter ikke på N (o:
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2012 #16 Skrevet 30. juni 2012 Jeg synes også du virker eldre Miryks, på en positiv måte! Husker du nevnte alderen din i et innlegg for en tid tilbake, og at jeg reagerte på sammemåte da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå