Gå til innhold

hvem klipper gresset og hekk hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det meg, altså kona ;) er det normalt at jjenta gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Her gjør både jeg og mannen det. Deilig avveksling fra å passe unger ;)

Skrevet

Gresset: tenåringene. Hekken: meg.

Skrevet

Like normalt som ikke..

Vi har ikke hekk. Plenen klipper han, men det er fordi at han er redd for at jeg skal klippe over ledningen. Haha, teite mannen. :P Men det gjør meg ikke noe da.. kan godt slippe det, selv om jeg kan gjøre.. :P

Skrevet

Her er det gubben som klipper plen, siden jeg er allergisk mot gress... Men er vel like normalt at dama gjør det..... Her i huset er det meg som klatrer i toppen av stigen og beiser hus, fordi jeg er best på det, og tenker at det og er normalt. Det er tross alt 2012!

Skrevet

Her er det mannen som klipper hekken og eldstesønnen på 11 år som klipper gresset.

Jeg har aldri tatt i en gressklipper i hele mitt liv ;)

Skrevet

Jeg klipper min hekk. Mannen trimmer sin.

:D

Skrevet

vi har ikke hekk.

Plenen tar stort sett meg eller mannen, vi kan av og til få lurt 8-åringen til å ta endel av den.

Skrevet

Like mye meg som han. I min verden er det helt normalt...

Gjest Miryks
Skrevet

Både og. Skal ikke nekte for at jeg liker det. Det er så enkelt arbeid; man slipper å tenke. Greit å bare plugge ørepluggene i, slå på mp3-spilleren og gå frem og tilbake over plena et par timer.

Grei trim, plena blir fin og en får avveksling fra huset (o:

Skrevet

Jeg klipper hekken og vi bytter på å klippe gresset fordi jeg egentlig er allergisk. Jeg er den som måker snø også!

Grunnen er enkel, jeg jobber ikke fulltid;)

Skrevet

I år er det faktisk faren min som gjør det. Gressklipperen vår havarerte og vi har enda ikke somla oss til å få den fiksa...

Vanligvis så er vel fordelingen 70% mannen og 30% meg. Men så er det stort sett jeg som det meste av vedlikeholdsarbeidet i hagen. Mannen gjør de store oppgavene og det han ellers får beskjed om ;)

Skrevet

Gresset er mannen sin jobb, hekken tar min far når han er her på ferie :P

Skrevet

Graset: tenåringen. Hekken: Den er heldig om den blir klipt kvart år. Men OM den blir trimma so er det mannen som tek den jobben.

Skrevet

Hagen er mitt ansvar. Mannen sier han gjerne kan bo uten hage. Vet han ikke mener det, egentlig, men han vil ikke gjøre arbeidet. Han hjelper likevel til litt hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...