Gjest yrild Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Gud når jeg leste den artikkelen fikk jeg helt vondt i magen og husket følelsene som om det var i går... Måtte gå i terapi etter et sånt forhold for å bli normal igjen! http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article769793.ece
Eeniemeenie Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Har nok det ja, sørgelig nok. Det forholdet varte i 4,5 år. ødeleggende nok.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Ja, det har jeg vært. Og det var fryktelig vondt, stressende og slitsomt, og holdt på å viske ut alt jeg var og alt jeg sto for. Heldigvis fant jeg styrken til å "avhekte" meg. Priser meg lykkelig over å være i et forhold der vi er mer "likestilt" i forhold til det å gi og ta, og hva vi føler for hverandre. Og det er først nå jeg ser hvor fælt det var den gangen. Dessverre tror jeg altfor mange- spesielt kvinner og unge mennesker- lever i slike forhold.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Jepp.. De verste to årene av mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå