Gå til innhold

Har du også vært hekta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok det ja, sørgelig nok. Det forholdet varte i 4,5 år. ødeleggende nok.

Skrevet

Ja, det har jeg vært. Og det var fryktelig vondt, stressende og slitsomt, og holdt på å viske ut alt jeg var og alt jeg sto for.

 

Heldigvis fant jeg styrken til å "avhekte" meg.

 

Priser meg lykkelig over å være i et forhold der vi er mer "likestilt" i forhold til det å gi og ta, og hva vi føler for hverandre. Og det er først nå jeg ser hvor fælt det var den gangen.

 

Dessverre tror jeg altfor mange- spesielt kvinner og unge mennesker- lever i slike forhold.

Skrevet

Jepp..

 

De verste to årene av mitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...