Gå til innhold

Frogner i Sørum..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg noe om Frogner i Sørum? Vurderer å flytte dit.

Skoler, barnehage, lokalmiljø, idrett, kulturtilbud osv..? Alt!

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Sørum, nærmere bestemt Sørumsand. Kjenner ikke så godt til Frogner, men vet at Sørum generelt er en fin kommune å bo i.

Kjenner noen på Vardefjellet og barnehagen der (Vifo) skal være veldig bra.

Skrevet

takk takk.

Noen fler?

Skrevet

Hei!

Jeg er født og oppvokst her på Frogner og syns det er en fabelaktig plass.

Spesielt for småbarnsfamilier.

I frogner "sentrum" er det kiwi, post i butikk, cafe, frisør, bibliotek, helsestasjon med jordmor, legesenter, apotek, 2 barnehager i umiddelbar nærhet (kommunal og privat), barneskole, ungdomskole og idrettshall, fotballbaner, skateområdet og isbane om vinteren.

Det er er lokalmiljø som stadig vokser seg større og planer om utbygging er store..

Det er stor fokus på idrett for de som ønsker det, med størst fokus på håndball og fotball på alle nivåer.

Frogner ligger perfekt i mellom oslo/lillestrøm og gardemoen og har et godt kollektivt tilbud fra morgen til kveld.

Det var kveldens annonse for Frogner :)

Skrevet
Hei! Jeg er født og oppvokst her på Frogner og syns det er en fabelaktig plass. Spesielt for småbarnsfamilier. I frogner "sentrum" er det kiwi, post i butikk, cafe, frisør, bibliotek, helsestasjon med jordmor, legesenter, apotek, 2 barnehager i umiddelbar nærhet (kommunal og privat), barneskole, ungdomskole og idrettshall, fotballbaner, skateområdet og isbane om vinteren. Det er er lokalmiljø som stadig vokser seg større og planer om utbygging er store.. Det er stor fokus på idrett for de som ønsker det, med størst fokus på håndball og fotball på alle nivåer. Frogner ligger perfekt i mellom oslo/lillestrøm og gardemoen og har et godt kollektivt tilbud fra morgen til kveld. Det var kveldens annonse for Frogner :)

Takk for svar:)

Frogner er veldig aktuelt for oss. Vet du om det er bussforbindelse til Lillestrøm også, eller er det bare tog? Er det noen lekeplasser der, eller bare de som tilhører barnehage/skole?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...