Gå til innhold

BMW X3 og barnevogn


Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Noen erfaringer? Blir det plass til noe særlig mer i bagasjerommet når vogna er satt inn? Hvaslags vogn har du? Vi planlegger å kjøpe Emmaljunga Nitro City og BMW X3, men titter litt på X5 som alternativ, lite lysten på å drasse rundt på en skiboks i tillegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p

 

Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak.

 

Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =)

Gjest Shanti ♥
Skrevet
vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =)

 

Takk for svar! Ser ut til at teutonia mistral er omtrent like stor som nitro city sammenslått, hmm.. bør vel holde om vi har plass til noen poser matvarer ekstra, i alle fall sånn til daglig bruk.. :)

Skrevet
vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =)
Takk for svar! Ser ut til at teutonia mistral er omtrent like stor som nitro city sammenslått, hmm.. bør vel holde om vi har plass til noen poser matvarer ekstra, i alle fall sånn til daglig bruk.. :)

 

Da skal det gå fint ja.. =)

Og det er jo mulig og dra til en bilforhanlder, få prøvekjøre en x3, ta den med bilen til en babyforetning og prøve ut vognen i bilen. Da slipper du å bli "lurt". Det gjorde vi sist gang. =)

Gjest Shanti ♥
Skrevet
vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =)
Takk for svar! Ser ut til at teutonia mistral er omtrent like stor som nitro city sammenslått, hmm.. bør vel holde om vi har plass til noen poser matvarer ekstra, i alle fall sånn til daglig bruk.. :)
Da skal det gå fint ja.. =) Og det er jo mulig og dra til en bilforhanlder, få prøvekjøre en x3, ta den med bilen til en babyforetning og prøve ut vognen i bilen. Da slipper du å bli "lurt". Det gjorde vi sist gang. =)

 

Tror vi ender opp med å gjøre det ja... takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...