Gjest Shanti ♥ Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Noen erfaringer? Blir det plass til noe særlig mer i bagasjerommet når vogna er satt inn? Hvaslags vogn har du? Vi planlegger å kjøpe Emmaljunga Nitro City og BMW X3, men titter litt på X5 som alternativ, lite lysten på å drasse rundt på en skiboks i tillegg...
tre håpefulle Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =)
Gjest Shanti ♥ Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =) Takk for svar! Ser ut til at teutonia mistral er omtrent like stor som nitro city sammenslått, hmm.. bør vel holde om vi har plass til noen poser matvarer ekstra, i alle fall sånn til daglig bruk..
tre håpefulle Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =) Takk for svar! Ser ut til at teutonia mistral er omtrent like stor som nitro city sammenslått, hmm.. bør vel holde om vi har plass til noen poser matvarer ekstra, i alle fall sånn til daglig bruk.. Da skal det gå fint ja.. =) Og det er jo mulig og dra til en bilforhanlder, få prøvekjøre en x3, ta den med bilen til en babyforetning og prøve ut vognen i bilen. Da slipper du å bli "lurt". Det gjorde vi sist gang. =)
Gjest Shanti ♥ Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 vi hadde BMW x3 til nå nylig, da vi skulle ha barn nummer tre og ikke fikk igjen døren om vi hadde tre seter der bake.. ;p Vi har en teutonia mistral barnevogn, og den fikk vi akkurat inn på langs i BMW-x3-en, slik at vi fikk plass til litt mer ved siden av. Men vi måtte bruke skiboksen også om vi skulle på lengre turer, for ville ikke stable i høyden bak. Nå kjøpte vi nettopp kjøpt en ford S- Max titanium s og det var å komme til himmelen i forhold, når det gjelder plass både i setene bak og i bagasjerom. =) Takk for svar! Ser ut til at teutonia mistral er omtrent like stor som nitro city sammenslått, hmm.. bør vel holde om vi har plass til noen poser matvarer ekstra, i alle fall sånn til daglig bruk.. Da skal det gå fint ja.. =) Og det er jo mulig og dra til en bilforhanlder, få prøvekjøre en x3, ta den med bilen til en babyforetning og prøve ut vognen i bilen. Da slipper du å bli "lurt". Det gjorde vi sist gang. =) Tror vi ender opp med å gjøre det ja... takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå