Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 kan rier\ fødselssmerter sitte kun på en side i ryggen? og litt fram mor navelen? som et belte som går bare fra navel til korsrygg på en side? har blødd litt siden igår , murringer og konstant vondt i magen og ryggen fra 0800 til 1200 ca siden da har jeg kun hatt skikkelig tak på høyre siden bak fra ribbeina og ned til rumpa . kan det være fødsel på gang eller noe annet?
OssTre<3 Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Det kan være fødsel på gang ja. Jeg fikk menssmerter, deretter menssmerter med smerter i siden bak på ryggen. Ring føden du De kan fortelle deg mer enn vi her inne sikkert:)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 takk ,jeg gjorde det ,kom til en snerpete jordmor som sa jeg kanskje hadde fått en strekk eller nyrestein!! Jeg skulle ta meg et par paracet og ringe om det ble verre ..
Gjest April barn <3 Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Dersom det er fødsel så vil jeg tro det blir mer smertefullt etterhvert.. Ta deg smertestillende, et bad og prøv å sove litt. Hvis det ikke har forverret seg eller blitt bedre til imorgen ville jeg dratt til lege med urinprøve.
OssTre<3 Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Æsj! Er endel av de, men er bare og drite fullstendig i de og ringe opp igjenn om det er noe som helst du uroer deg for..! Etter noen ganger så blir det nesten en vane at det er ei sur kjerring som svarer og du lurer på om du har ringt rett om det er ei hyggelig ei som svare. (Nei huff, nå snakker jeg bare om det jeg har erfart) Men absolutt ikke bry deg om at de er sure når du ringer Hvor langt er du på vei forreste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå