Gjest April barn <3 Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Er helt klart blitt overvektig etter det siste svangerskapet Har gått ned flere titalls kilo etter fødsel for to mnd siden, men er enda 1.55 cm og 72 kilo.. Veldig tykk med andre ord. Kommer meg ikke inn i noen kjoler og dongeribukser er bare å glemme :-( Har altfor store lår, overarmer og mage. Er bare tre uker til dåp og finner ingenting å ha på. Noen som har klestips?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Bunad? Det er jo ganske vanlig i en dåp Du kan jo gå på shopping og finne en fin kjole som passer din figur.. Mye salg rundt omkring
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Hva med å sjekke ut zizzi ? De har klær som er sydd for runde damer, og sitter dermed mye finere enn kjempestore vanlige klær. Jeg fant en nydelig sommerkjole der, som jeg brukte i en konfirmasjon bla.a Følte meg skikkelig fin, og fikk masse komplementer for den.
Gjest April barn <3 Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Takk for tips, skal sjekke ut den butikken!
Gjest April barn <3 Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Bunaden min kommer jeg ikke inn i og har store planer om å gå ned noen kilo til og trene en del, så da orker jeg ikke å få den sydd ut bare for en dag.. Har vært innom de vanligste butikkene uten hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå