Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 En venninne av meg insisterer på kalle sønnen sin for Kharljhan eller Kharljahn (hun har ikke bestemt seg for hvilken av de to). Hun synes det gjør navnet mer interessant/unikt å skrive det slik. Synes navnet er helt grusomt, jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Familien von Snickerburger kan glede seg over et nytt medlem, skjønner jeg. Kharljhan von Snickerburger, welcome to the family, son. Meet Trulz Yohan von Snickerburger and Vårrull Yoan von Snickerburger.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Forferdelig navn! Passer til noen fra Drammen!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Du har vel glemt en o der? Altså, han skal hete Karljohan;-) Ikke så verst det, litt gammeldags kanskje. Men way bedre enn Kharljhan. Hvis hun går for det valget, så må hun forvente endel HÆ' er når folk spør hva sønnen heter:-P
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Det er liksom "Karl Jan" skrevet på en pompøs Jahn (Teigen)-aktig måte.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juni 2012 #7 Skrevet 29. juni 2012 Familien von Snickerburger kan glede seg over et nytt medlem, skjønner jeg. Kharljhan von Snickerburger, welcome to the family, son. Meet Trulz Yohan von Snickerburger and Vårrull Yoan von Snickerburger. Ler så jeg griner!
Von Hertelhofen Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 En venninne av meg insisterer på kalle sønnen sin for Kharljhan eller Kharljahn (hun har ikke bestemt seg for hvilken av de to). Hun synes det gjør navnet mer interessant/unikt å skrive det slik. Synes navnet er helt grusomt, jeg. hun klarer ikke å bestemme seg for hvor h-en skal være? jaja...
soleia Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 Fantasien har visst ingen grenser. Putte inn ein ekstra H og kutte ut ein o eller a, men når ein ikkje ser det skrive er det jo eit traust namn, stakkaren må berre bruke mykje energi på å forklare korleis det stavast. 4 konsonantar etter kvarandre er ikkje kvardagskost.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 For å se positivt på det: Så snart han blir 18 kan han gå til folkeregisteret og endre det.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #11 Skrevet 29. juni 2012 Det er vel omtrent 300 år siden det var moderne å endre "Vik" til "Wiig" og "Berg" til "Bergh" for å ligne mer på adelen. I Sverige finnes det til og med "Hanzén" i stedet for "Hansen". Hver sin smak...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 Kharian er den byen i Pakistan som mange norsk pakistanere kommer fra. http://no.wikipedia.org/wiki/Kharian
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #13 Skrevet 29. juni 2012 Det som slo meg da jeg såg det navnet. Var gågata fra togstasjonen og opp til slottet.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #15 Skrevet 29. juni 2012 En venninne av meg insisterer på kalle sønnen sin for Kharljhan eller Kharljahn (hun har ikke bestemt seg for hvilken av de to). Hun synes det gjør navnet mer interessant/unikt å skrive det slik. Synes navnet er helt grusomt, jeg. hun klarer ikke å bestemme seg for hvor h-en skal være? jaja... Nettopp.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #16 Skrevet 30. juni 2012 Hun kan ikke kalle sønnen for Kharljhan. Herregud!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #17 Skrevet 3. juli 2012 Det som slo meg da jeg såg det navnet. Var gågata fra togstasjonen og opp til slottet. Haha. Narkis-kjæresten til Ninni Stoltenberg heter jo Kharljhan eller noe i den dur.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #18 Skrevet 3. juli 2012 Forferdelig navn! Passer til noen fra Drammen! Den skjønte jeg ikke helt:/ Er ikke fra Drammen da så..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #19 Skrevet 7. juli 2012 Folk fra Drammen er sånne som reker rundt i slottsparken på jakt etter dop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå