5 søte små blir til 6 Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Flere vanlige arbeidstakere som må vente til de neste puljene i oppgjøret?
Ludviksmamma Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 ja... men de skylder meg KUN 147,- så jeg venter ikke så skrekkelig...
Celcius73 Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Venter her også, ikke mer enn 8000 og de skal rett i lånet, men hadde vært fint å få de nå
5 søte små blir til 6 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2012 ja begynner å bli irritert, pga endringer så må vi vente, hadde d vært en liten sum så...... men nesten 80.000kr....................
*KlaraKu* Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Syntes at jeg hørte noe om at neste utbetaling er i slutten av juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå