Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Har en jente på 3 år som hyler som besatt bare vi nevner at hun skal bade eller dusje. Hun gråter selv om vi sier at det skal skje dagen etter. men med en gang vi er ferdig å vaske håret er alt greit, og hun leker i badekaret. Men før håret er vasket er det ekstrem hyling og hun hopper omtrent ut av badekaret, så vi må holde hun igjen. Hun vil ikke holde hodet bakover eller bruke klut. Andre som har det sånn, noen med tips til oss?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Tror ikke jeg ville sagt at det skal skje dagen etterpå, bedre å ta det så kjapt som mulig. Men hva er det hun ikke liker? Vann i øyene? Hva med kjøpe en sånn skjerm som hun kan ha på hodet, eller en sånn kopp med helletut, som gjør at de ikke skal få vann i øyene... Sånn skjerm og kopp har jeg sett på div nettsider for barneutstyr, men husker ikke link eller hva det heter nå.. Tror jeg har sett det i select bladet hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Vask håret hennes bare annenhver gang hun bader så blir det kanskje mer fokus på det morsomme med å bade?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå