Gå til innhold

Er det fler fra nedre Romerike her??


Elin snart mamma til 3

Anbefalte innlegg

Sist jeg gikk gravid var vi en liten gjeng fra nedre Romerike om ble kjent å det hadde vært kjempe hyggelig å få til treff etc hvis det er interesse for det. Har prøvd å spørre i 1 tri om det er fler, men virker som det ikke er så mange som skriver der:)

 

Jeg kan jo pent begynne med meg selv.

 

31 år. Termin 1 februar og har en gutt på 3 år fra før :)

Bor på kjeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er 30 år. Har et barn på 1,5 år. Venter neste den 28. Februar hvis alt går bra. Er gjerne med på treff etterhvert jeg, men synes det er litt tidlig enda, er bare 6+3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) ser den!! Nå er vi jo midt i ferietid så jeg tenkte mer i august evn. Da er de fleste over 3 md også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) vi har termin 1. Februar også. Dette er første barn for meg, er 26 år og fra Aurskog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :) synes dette er veldig gøy. Min første er født 28 januar så jeg håper at barna ikke ender på samme dato bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

 

Hei. Jente på 25 her fra Gjerdrum, flyttet hit for 3 mnd siden så lite bekjentskaper her. Har ei litta morsom tulle på ca 18 mnd fra før av og vi venter nå Nr 2. Termin er satt til 28 februar her på nettet, men får se når jeg kommer til legen ;) men uansett om det blir februar eller mars på oss hadde det jo vært hyggelig å møtes. Krysser fingrene for at alt går bra til jeg bikker 12 uker, ikke lenge igjen nå :)

Endret av Tonje Victoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...