Gjest amandine Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Da sjekker jeg ut for sommeren, mer eller mindre! Må bare gjøre unna siste jobbdag, reparere et bilhjul som smalt på vei til bhg i går, vaske bil og hus, klippe plenen og stelle hagen og gjøre alt det andre som må gjøres før man kan reise bort. Skal rett og slett på ferie og bake mye gode kaker til min kjære svigerfar, håper jeg slipper unna pms-farmen når jeg skal ha 4 uker hos svigers, jeg kjenner det koker litt i toppen. God sommer! Snakkes til høsten! Eller litt før, om det blir dårlig vær;-)
☆☆☆ Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Høres deilig ut Ulempen med timånedersferie (permisjon) er at ferie ikke er noe spesielt, gidder ikke drasse med baby på tur heller..
Mamma_til_2 Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 God sommer til deg og håper du får det fint hos svigers
Gjest sug lut Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 God sommer til deg også, kos dere voldsomt og inderlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå