Gå til innhold

God sommer frøkner!


Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Da sjekker jeg ut for sommeren, mer eller mindre! Må bare gjøre unna siste jobbdag, reparere et bilhjul som smalt på vei til bhg i går, vaske bil og hus, klippe plenen og stelle hagen og gjøre alt det andre som må gjøres før man kan reise bort. Skal rett og slett på ferie og bake mye gode kaker til min kjære svigerfar, håper jeg slipper unna pms-farmen når jeg skal ha 4 uker hos svigers, jeg kjenner det koker litt i toppen.

God sommer! Snakkes til høsten! Eller litt før, om det blir dårlig vær;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres deilig ut :) Ulempen med timånedersferie (permisjon) er at ferie ikke er noe spesielt, gidder ikke drasse med baby på tur heller..

Skrevet

God sommer til deg og håper du får det fint hos svigers :)

Gjest sug lut
Skrevet

God sommer til deg også, kos dere voldsomt og inderlig!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

God sommer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...