Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Har veldi mye nedpress om dagen ( er 37 + 2 ) og rundt det vaginale området er det fryktelig ømt og vondt! Skulle tro det var blåmerker rundt åpningen.. Noen som har vært borte i dette? og hva kommer det av? Ikke noe godt ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Sånn er det bare på slutten:-) Kommer av all vekta inni magen din som konstant presser på det området. Ikke så mye å gjøre med det, det går over når man føder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå