Gå til innhold

Har du sett noen ha sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdaget et par i en park i London for noen år siden. Hun satt og rei mannen rimelig heftig. Var masse folk akkurat der, men satte ikke en stopper for de ;) Vi holdt på å le oss i hjel ;)



Anonymous poster hash: aeab4...f72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett foreldrene mine, det var utrolig ekkelt.

 

Blitt sett - ja..

Sex på stranden for mange år siden. Skikkelig flaut da et par kom bort for å hjelpe meg. De hadde misforstått situasjonen og trodde mannen angrep meg. Jeg ville synke i sanden.

 

Anonymous poster hash: 5c14f...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over naboene som riktig koste seg i gangen i hybelhuset vi leide. Herregud for et syn en tidlig søndag morgen!

Lakk, lær og hjelpemidler ... Jeg holdt på å le meg i hjel da jeg løp inn i leiligheten igjen. De gjorde seg ferdig og senere på dagen hilste de hyggelig på meg da vi gikk forbi i trappen.

 

Jeg var alltid redd når jeg traff ham alene i vaskekjelleren, full læruniform med caps og hansker og noe kjetting som hang i buksen. Creepy.

 

Om jeg ble opphisset? Not so Much :P

 

Anonymous poster hash: 8508d...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i et basseng i syden da jeg var 17 - 18 år, og i havet på bryllupsreisa vår til Frankrike. Masse bølger og endel folk i vannet, så de trodde vel ikke noen så dem. Jeg satt med solbriller på og jeg så dem veldig godt... Opphissende, ja:)

Etter aften brukte gutten veeeeldig lang tid på å komme seg opp av vannet, akte seg bort på rompa, men var rimelig stiv da han reiste seg. He he! Tror ikke han rakk å komme inni jenta si gitt!

 

Anonymous poster hash: 489e3...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også en ganske åpen gjeng, så vi har sett og blitt sett de fleste av oss ;) Jeg vet at "min" gjeng ikke er greien for alle, men hos oss kan man spankulere rundt naken, lette på dynen til andre eller ha halve forspillet i offentligheten osv.

 

*Huske annieknappen* :P 



Anonymous poster hash: 6e9a0...0a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg gjort mange ganger. Jeg blir ikke noe opphisset av det, men ikke motsatt heller. Meg og en tidligere kjæreste hadde noen vennepar på besøk støtt og stadig, ingen av oss brydde oss om noen hadde sex. Om vi ble sett eller så noe.

 

Sett det på flere fester og mange ander anledninger.

 

Så naboen til sjefen min ha sex. Leverte noe hjemme hos han, og han lo så han nesten trillet når jeg kom. Og nyskjerrrig som jeg var så måtte jeg jo finne ut hvorfor. Fryktelig mange kreative stillinger de prøvde på, og at de ikke gav seg etter først fall skjønner jeg ikke. Og når de først skulle ha sex oppetter stuevinduet så skjønner jeg det hvertfall ikke. Underholdene var det hvertfall.

 

Anonymous poster hash: cc23f...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg kom over en kompis som masturberte til bilder han så på Ipaden sin. Pinlig.



Anonymous poster hash: c1872...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, dessverre. Foreldrene mine. Æææææsj. Sitter som klistret på horhinnen

 

Anonymous poster hash: 4bdd1...d6b

På horhinnen faktisk :D

 

Anonymous poster hash: 78a34...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre...*grøss* både sett og hørt.. meeeen, prøver å vri det til noe positivt å tenke at de fortsatt er veldig glade i hverandre etter nesten 30 års ekteskap😂

 

Anonymous poster hash: 6f91a...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...