CaptainHindsight Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Syns det er fint som dobbeltnavn jeg. Trulz Yohan von Snickerburger
GlemMegEi Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 hvorfor ikke skrive det med S og J ?? er det for å prøve å "modernisere" to gamle trauste navn?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Dette er ikke trolling! HI Jo, det er det. Og det skjønner nok de fleste.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Jeg vev om en som heter Madz, og det går jo, så da må jeg vel si Trulz
Voilà Skrevet 28. juni 2012 #9 Skrevet 28. juni 2012 Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 Foretrekker Vårrull-Yoan hvis det blir en jente. Hvis du heter von Snickerburger får du navnet Vårrull-Yoan von Snickerburger.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #11 Skrevet 29. juni 2012 Eller så kan du sniklåne det navnet jeg så her om dagen: Cazphian. Det er det en som heter helt på ordentlig. Casfian...sært.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 Von Snickerburger! Så herlig å starte dagen med en god latter Trulz er håpløst merkelig. Yohan er ikke mye bedre.
Appelsindyret Skrevet 29. juni 2012 #15 Skrevet 29. juni 2012 dere tulledamer her inne altså! Nå ler jeg så jeg griner!!! Trulz Yohan von Snickerburger!!!!!! hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #16 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne. Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #17 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne. Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #18 Skrevet 29. juni 2012 Ler meg skakk ihjel av dere :-D Stå på!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. juni 2012 #19 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne. Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang. Hahah!! Nå ler jeg så tårene spretter :D
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #20 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne. Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang. Er jo et kjempepraktisk navn om han blir homo.
nourateadni Skrevet 29. juni 2012 #21 Skrevet 29. juni 2012 Jeg er i det naive hjørnet idag, så tror ikke det er trolling. Yohan gåååår såvidt, vet om barn fra midt-østen som heter younas feks. Trulz uttaler jeg Trults..
Voilà Skrevet 29. juni 2012 #22 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne. Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang. Synes nesten det er verre på norsk. Det blir som "Hey, jeg er vill i anus" - haha, jeg ler mer jo lenger jeg tenker på stakkaren som heter det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå