Gå til innhold

Trulz eller Yohan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er fint som dobbeltnavn jeg. Trulz Yohan von Snickerburger

Skrevet

Slutt nå med denne trollingen.

Skrevet

Dette er ikke trolling!

HI

Skrevet

hvorfor ikke skrive det med S og J ??

er det for å prøve å "modernisere" to gamle trauste navn?

Skrevet

Dette er ikke trolling!

HI

Jo, det er det. Og det skjønner nok de fleste.

Skrevet

Jeg vev om en som heter Madz, og det går jo, så da må jeg vel si Trulz

Skrevet

Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne.

Skrevet

Foretrekker Vårrull-Yoan hvis det blir en jente.

Hvis du heter von Snickerburger får du navnet Vårrull-Yoan von Snickerburger.

Skrevet

Eller så kan du sniklåne det navnet jeg så her om dagen: Cazphian. Det er det en som heter helt på ordentlig. Casfian...sært.

Skrevet

Von Snickerburger! Så herlig å starte dagen med en god latter :D

Trulz er håpløst merkelig.

Yohan er ikke mye bedre.

Skrevet

Thrulzander von Vårrull

Skrevet

dere tulledamer her inne altså! :P Nå ler jeg så jeg griner!!! Trulz Yohan von Snickerburger!!!!!! hahahahaha :D

Skrevet
Jeg hørte et myye finere navn her om dagen... Willianus - det er jo perfekt, og er garantert på topp 3-materiale her inne.

Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang.

Skrevet

Haha gøy for han å presentere seg på engelsk, Willi- anus. Greit å dekke hele underbukseområdet når en først er i gang.

Skrevet

Ler meg skakk ihjel av dere :-D Stå på!

Skrevet

Hahah!! Nå ler jeg så tårene spretter :D :D :D

Skrevet

Er jo et kjempepraktisk navn om han blir homo.

Skrevet

Jeg er i det naive hjørnet idag, så tror ikke det er trolling. Yohan gåååår såvidt, vet om barn fra midt-østen som heter younas feks. Trulz uttaler jeg Trults..

Skrevet

Synes nesten det er verre på norsk. Det blir som "Hey, jeg er vill i anus" - haha, jeg ler mer jo lenger jeg tenker på stakkaren som heter det.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...