Gå til innhold

Villabeige - noen sier at du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns fyllekjøring og svindleri er ok? Kan du utdype dette? Ble bare nysjerrig og vil gjerne ha din forklaring før jeg ''dømmer deg'' ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sa hun vel at hun ikke syns det var ok i den forrige tråden da.

Gjest meg mamma?
Skrevet (endret)
syns fyllekjøring og svindleri er ok? Kan du utdype dette? Ble bare nysjerrig og vil gjerne ha din forklaring før jeg ''dømmer deg'' ;)
Hvorfor må hun forsvare seg for deg, for at du ikke skal dømme henne? Endret av meg mamma?
Gjest Heartbroken
Skrevet

Og hvem har gitt deg mandat til å dømme noen som helst? Hvilke moralske prinsipper dømmer du mot?

Jeg er svært sjelden enig med Villabeige, men å starte en ny tråd for å lage ny debatt om en spesifikk person, er ganske bak mål, og jeg rapporterer den. Håper at den blir slettet før den rekker å utvikle seg til ren personhets.

Kjære deg, dette er et nettsted for voksne mennesker, så prøv å oppfør deg deretter! Har du private spørsmål en en spesiell person, kan du sende en pm og ikke ta det offentlig på forumet.

Skrevet
Og hvem har gitt deg mandat til å dømme noen som helst? Hvilke moralske prinsipper dømmer du mot? Jeg er svært sjelden enig med Villabeige, men å starte en ny tråd for å lage ny debatt om en spesifikk person, er ganske bak mål, og jeg rapporterer den. Håper at den blir slettet før den rekker å utvikle seg til ren personhets. Kjære deg, dette er et nettsted for voksne mennesker, så prøv å oppfør deg deretter! Har du private spørsmål en en spesiell person, kan du sende en pm og ikke ta det offentlig på forumet.

Hahahahaha! Og det sier DU???

Gjest Heartbroken
Skrevet
Og hvem har gitt deg mandat til å dømme noen som helst? Hvilke moralske prinsipper dømmer du mot? Jeg er svært sjelden enig med Villabeige, men å starte en ny tråd for å lage ny debatt om en spesifikk person, er ganske bak mål, og jeg rapporterer den. Håper at den blir slettet før den rekker å utvikle seg til ren personhets. Kjære deg, dette er et nettsted for voksne mennesker, så prøv å oppfør deg deretter! Har du private spørsmål en en spesiell person, kan du sende en pm og ikke ta det offentlig på forumet.

Hahahahaha! Og det sier DU???

Så hyggelig at du fikk deg en god latter. Mulig det er den første i dag?

Ja, jeg sier faktisk det. Har du eksempler på at jeg driver personhets?

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet
Har du private spørsmål en en spesiell person, kan du sende en pm og ikke ta det offentlig på forumet.

Akkurat dette skulle jeg svare også; SEND PM istedenfor å lage en hetsetråd...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...