Gå til innhold

Clearblue digital eggløsningstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt det.

Jeg har brukt det noen ganger, leste på nettet nå at det skal vise LH stigning i displayet.

Det har det da ikke gjort for meg?? Når jeg har testa var det bare et smilefjes, når jeg hadde EL.

Og En runding når jeg ikke hadde det.

Videoannonse
Annonse
Gjest meg mamma?
Skrevet
Noen som har brukt det. Jeg har brukt det noen ganger, leste på nettet nå at det skal vise LH stigning i displayet. Det har det da ikke gjort for meg?? Når jeg har testa var det bare et smilefjes, når jeg hadde EL. Og En runding når jeg ikke hadde det.

Hææ, skal den gjøre det. Står ikke det i bruksanvisningen? Jeg har aldri sett noe annet enn smilefjes og runding ihvertfall

Skrevet
Noen som har brukt det. Jeg har brukt det noen ganger, leste på nettet nå at det skal vise LH stigning i displayet. Det har det da ikke gjort for meg?? Når jeg har testa var det bare et smilefjes, når jeg hadde EL. Og En runding når jeg ikke hadde det.
Hææ, skal den gjøre det. Står ikke det i bruksanvisningen? Jeg har aldri sett noe annet enn smilefjes og runding ihvertfall

Står da det her :

http://www.billige-tester.no/clearblue_digital_eggloesningstest___7_stk_-p-51.html

Gjest meg mamma?
Skrevet
Står da det her : http://www.billige-tester.no/clearblue_digital_eggloesningstest___7_stk_-p-51.html

Ja, det ja. Det har jo igrunn jeg og sett når jeg har bestilt, har bare ikke tenkt over det. Sånne symboler har jeg aldri fått opp, så rart. Synes du skal sende de en mail og spørre. Ble skikkelig nysgjerrig nå jeg

Skrevet (endret)
Står da det her : http://www.billige-tester.no/clearblue_digital_eggloesningstest___7_stk_-p-51.html
Ja, det ja. Det har jo igrunn jeg og sett når jeg har bestilt, har bare ikke tenkt over det. Sånne symboler har jeg aldri fått opp, så rart. Synes du skal sende de en mail og spørre. Ble skikkelig nysgjerrig nå jeg

har sendt dem epost nå :)

Stod ikke det i bruksanvisningen min heller, som jeg husker.

Men jeg har akuratt samme test som var på den sida.

Skjønte ingen ting jeg...

Endret av Silje1989
Gjest meg mamma?
Skrevet
har sendt dem epost nå :) Stod ikke det i bruksanvisningen min heller, som jeg husker. Men jeg har akuratt samme test som var på den sida. Skjønte ingen ting jeg...

Du må fortelle hva de svarer. Har de samme testene fra billigtester jeg og

Skrevet
har sendt dem epost nå :) Stod ikke det i bruksanvisningen min heller, som jeg husker. Men jeg har akuratt samme test som var på den sida. Skjønte ingen ting jeg...
Du må fortelle hva de svarer. Har de samme testene fra billigtester jeg og

Skal si ifra når dem svarer. :)

jeg har ikke kjøpt dem der, men på apoteket.

men er akuratt samme testene.

Skrevet

Har brukt CB Digital EL-test mange ganger, og kun fått opp smilefjes eller tom sirkel.

Har aldri sett den typen der før... Spent på hva de svarer! :)

Skrevet

Fått svar ;)

``

LH stigning (den kraftige økning av hormonet LH som skjer ca 24-36 timer før en ventet eggløsning) er det som testen skal registrere, og det vises ved et 'smilefjes' i displayet, dvs. resultatet er positivt.

Hvis testen ikke registrerer en økning av LH, vises bare 'en rundning', dvs. resultatet er negativt.``

Det skal visst være sånn :)

Skrevet

Jeg har brukt en del CB egløsningstester. Smilefjes for å indikere LH-stigning er relativt nytt. Antar at de bare har glemt å bytte bilde i annonsen? El-testene så nemlig ut sånn som på bildene tidligere.

Og relativt nytt kan fort dreie som om et par år - jeg har prøvd en stund.

Skrevet

Aha... Trodde det var de det var bilde av som var den nye utgaven jeg! Syntes de så litt fancy ut ;)

(Smilefjeset har i hvert fall vært i over 2 år, for de var sånn sist gang jeg brukte dem også :D)

Gjest meg mamma?
Skrevet

Er jo ikke rart en blir litt forvirra da, når bildet viser noe annet enn testene

Skrevet
Er jo ikke rart en blir litt forvirra da, når bildet viser noe annet enn testene

Nei, syns det var litt rart at det var bilde av LH stigning på bildet der.

Når det ikke er det på testen.

Derfor jeg lurte litt.

Skrevet

Det er visst to forskjellige slike tester for jeg har brukt begge typene før (2-3 år siden), altså både den m/smilefjes og den som viser lh-stigning. Tror den mest vanlige nå er den m/smilefjes. Den uten kjøpte jeg på apoteket en gang for 2,5 år siden, har ikke sett den siden.

Skrevet
Det er visst to forskjellige slike tester for jeg har brukt begge typene før (2-3 år siden), altså både den m/smilefjes og den som viser lh-stigning. Tror den mest vanlige nå er den m/smilefjes. Den uten kjøpte jeg på apoteket en gang for 2,5 år siden, har ikke sett den siden.

vet ikke om den finnes lenger.

Det vises jo den LH stigningen på den testen på den sida, selvom det ikke gjør det på selve testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...