Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Mistenker sopp i underlivet, men har prøvd diverse reseptfrie apotekvarer uten bedring. De siste dagene har det virkelig forverret seg. Det klør helt forjævlig! Klør meg til blods og ene kjønnsleppe har hovna opp :/ Mistenker at det har spredd seg litt lenge bak også, da jeg har blitt så sår der også. Kan jeg få hastetime hos legen på grunn av dette? Er det da lurt å si hva det gjelder når jeg bestilller time? Hva blir gjort på en legetime når man har sånne problemer? GU eller bare samtale og råd om hva jeg burde prøve?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Du er helt sikker på at du ikke har fått herpes? Det kan klø noe helt infernalsk... :-(
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Er dette noe som kan ligge i dvale en stund før det blusser opp da? Fødte for noen måneder siden, etter fødsel har jeg bare hatt sex med samme mann som gjorde meg gravid. Ville ikke herpes blitt oppdaget på GU jeg hadde på svangerskapskontroll? Sliter også med ekstremt mye utflod om det har noe og si. HI.
valkyrien Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Herpes kan ligge latent i årevis før man får utbrudd. Man kan heller ikke se herpesen med mindre det er utbrudd. Vær obs på at munnsår er en variant herpes, som fint kan smitte til underlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå