Gå til innhold

Kjæresten min er så blendende kjekk han

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg føler meg som et fugleskremsel ved siden av han :P Huff.. Han er lang, slank, muskler, nydelige brune øyne og et fiint smil som kan sjarmere alle. Dessuten er han så ekstremt hyggelig når vi f.eks handler sammen,mot damene i kassa. Kan jo nesten se på de at de synes han er kjekk!

Jeg er liten, litt kvapsete ( men har en normal BMI ;) ), og han er god hårdag på gode dager! Er det normalt å føle sånn tidlig i et forhold? Han forteller meg jo hver dag at jeg er fin, bare jeg har pynta meg litt.. Og det har ingen av mine andre kjærester noensinne gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og har en** skulle det stå

Skrevet

Hvis du er tidlig i forholdet er du kanskje bare veldig forelska? Og kanskje kjæresten din faktisk ikke er selveste drømmeprinsen for alle andre jenter?

Du kan faktisk gå ut i fra at han synes du er superhot - for han har jo valgt seg deg blant alle kvinner i hele verden!

Skrevet

Høres ut som om du har funnet kinderegget. ;) kos deg med kjæresten din, og tro ham når han sier at han synes du er fin/vakker/pen. du kan være helt sikker på at det er sant.

Skrevet

Jeg følte det veldig sånn i begynnelsen her, kunne ikke skjønne at en sååå kjekk fyr falt for meg.. Men joda, etter 8 år synes han fortsatt at jeg er pen ;)

Bare nyt det! Du er nok penere/nydeligere enn du tror selv ;)

Skrevet

Smaken er vel som baken, I guess :) Mine tidligere kjærester har aldri vært noe særlig kjekke, men de hadde da gode personligheter. Men denne gangen har jeg vært heldig med begge deler gitt ;) Vet ikke hvorfor jeg føler det sånn, men med mine to ekser følte jegh meg aldri redd for at andre damer skulle se på dem, for å si det slik..Vært sammen i 6 mnd :- )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...