Gå til innhold

ikke bare lett å være gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

man har voldsomt kraftig pollen-allergi!

Hver gang man nyser og samtidig er litt tissetrengt tisser man litt på seg... :S åh... flaut! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, sorry men :P Jeg har aldri mærka noe til den tissinga ved nysing, syns "alle" snakker om det :P venter nr.2 på under 2år. du får knipe ;)

Skrevet

Hehe, jeg er ikke så gravid enda at jeg tisser på meg når jeg nyser, men jeg kan jo ikke ta allergimedisinen min, så jeg nyser snart nesa av meg. Sikker på at det kommer litt hjernemasse ut hver gang, heheh!;)

Skrevet

Uff,samme her,hater det :( Var mye lettere å være høygravid midt på vinteren!

Skrevet

Hehe, kjenner til det der, men syns at selve allergien var tusen ganger verre enn de få dråpene som kom...

Du får ønske deg regn... Selv om vi andre helst vil ha sol :)

Skrevet
haha, sorry men :P Jeg har aldri mærka noe til den tissinga ved nysing, syns "alle" snakker om det :P venter nr.2 på under 2år. du får knipe ;)

samme her egentlig, venter også nr 2 på under 2 år og alt gikk fint heeeeeeeeeeelt til jeg kom i uke 35 da var det ingen kjære mor gitt :P

Skrevet
samme her egentlig, venter også nr 2 på under 2 år og alt gikk fint heeeeeeeeeeelt til jeg kom i uke 35 da var det ingen kjære mor gitt :P

HI her forresten :P

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen, men ikke på nysing.

Trodde seriøst jeg lak fostervann en stund... Har nettopp hatt så vanvittig hoste med hostekuler på minutter av gangen.

Hosta til jeg spøy... Og tisset på meg...

Stadig vekk, jeg kunne til og med lekke rett etter jeg var på do, skjønner ikke at det kunne være mer igjen i blæra, men det var det.

Så ubehagelig og jeg har ikke opplevd det før eller siden... Uke 37 her.

Skrevet

hehe, jeg kjenner meg også igjen her...

Tissetrengt + pollenallergi = uhell :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...