Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 man har voldsomt kraftig pollen-allergi! Hver gang man nyser og samtidig er litt tissetrengt tisser man litt på seg... :S åh... flaut!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 haha, sorry men Jeg har aldri mærka noe til den tissinga ved nysing, syns "alle" snakker om det venter nr.2 på under 2år. du får knipe
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Hehe, jeg er ikke så gravid enda at jeg tisser på meg når jeg nyser, men jeg kan jo ikke ta allergimedisinen min, så jeg nyser snart nesa av meg. Sikker på at det kommer litt hjernemasse ut hver gang, heheh!
gutt11spire12 Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Uff,samme her,hater det Var mye lettere å være høygravid midt på vinteren!
You can call me Dårris Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Hehe, kjenner til det der, men syns at selve allergien var tusen ganger verre enn de få dråpene som kom... Du får ønske deg regn... Selv om vi andre helst vil ha sol
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 haha, sorry men Jeg har aldri mærka noe til den tissinga ved nysing, syns "alle" snakker om det venter nr.2 på under 2år. du får knipe samme her egentlig, venter også nr 2 på under 2 år og alt gikk fint heeeeeeeeeeelt til jeg kom i uke 35 da var det ingen kjære mor gitt
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #7 Skrevet 29. juni 2012 haha, sorry men Jeg har aldri mærka noe til den tissinga ved nysing, syns "alle" snakker om det venter nr.2 på under 2år. du får knipe samme her egentlig, venter også nr 2 på under 2 år og alt gikk fint heeeeeeeeeeelt til jeg kom i uke 35 da var det ingen kjære mor gitt HI her forresten
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 Huff, kjenner meg igjen, men ikke på nysing. Trodde seriøst jeg lak fostervann en stund... Har nettopp hatt så vanvittig hoste med hostekuler på minutter av gangen. Hosta til jeg spøy... Og tisset på meg... Stadig vekk, jeg kunne til og med lekke rett etter jeg var på do, skjønner ikke at det kunne være mer igjen i blæra, men det var det. Så ubehagelig og jeg har ikke opplevd det før eller siden... Uke 37 her.
Appelsindyret Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 hehe, jeg kjenner meg også igjen her... Tissetrengt + pollenallergi = uhell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå