Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 holder på å opprette egen bruker på pc'n (som er et mannsdominert område her i huset, jeg bare surfer på dib og fb:p). Nå vil jeg ha lokalavisa som startside, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det?? Vet jeg har sett det før, men husker ikke... hjelp?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Minst like grønn som deg, så kan dessverre ikke hjelpe deg
jente_80 Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Klikk på verktøy og alternativer for internett - altså i nettleseren
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 nå virker jeg nok ikke mindre uvitende - men hvor finner jeg det? Nettleseren min er firefox, jeg finner ikke noe verktøyalternativ verken ved å høyre- eller venstreklikke der. Jeg innbiller meg at jeg har sett forespørselen om å bruke div sider som startside bare ved å vift med markøren på nettsiden tidligere, men jeg har kanskje hallusinert? på tide at fruen pøver selv, tydeligvis, hehe
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 johoo, fant ut:D tusen takk - den menylinja måtte trylles fram. Plutselig var den der - magisk.
jente_80 Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Pek med muspekeren rett under der det står (f.eks) www.klkk.no/ osv osv osv.Høyreklikk. Er det huket av i boksen for menylinje? Den må være på. Da kommer det opp ei linje rett under www.klikk.no osv, som det står "Fil", "rediger", "favoritter", "verktøy" og "hjelp" - lest fra venstre mot høyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå