muy muy feliz!! Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Da det meste av amerikanske tv-serier har pause om sommeren; har noen en bra tv-serie å anbefale? Laster gjerne ned.. Serier jeg følger med på: greys anatomy, parenthood, bunheads, gossip girl, dexter, homeland, blue bloods, person of interest, modern family, the big bang theory, new girl og apartment 23..
PeppaPig Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Baby Daddy startet på Abc family her om dagen. Vil ikke si at den er bra, men helt ok som tidsfordriv dersom du har 20minutter av dagen du må fylle Det er noen nye serier som startet for noen mnd siden i statene; Touch, Awake og The Firm. Jeg tror alle er NBC sine show. Har ikke sett noen av dem men har blitt anbefalt dem hvertfall. Revenge har gått siden høsten 2011, igjen har ikke sett den selv men noen syns den er bra hvertfall. Den tror jeg går på abc. Dallas startet for et par uker siden på TNT, og idag startet den nye serien med Charlie Sheen, Anger Management (FX som sender den) Har ikke sett denne enda men tok den opp så har planer om å se den over helgen. Men jeg så Downton Abbey (engelsk serie) her om dagen som jeg syns var ganske bra. Sopranos er alltid bra å se på (har sett den sikkert 20 ganger og går ikke lei). Desperate Housewifes er vel en selvfølge (har bare kommet til sesong 5 så ikke noe spoilers takk ) Umm ellers så husker jeg ikke hva som går her... Altfor mange kanaler til å følge med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå